הידרונפרוזיס, תינוק בן חצי שנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הידרונפרוזיס, תינוק בן חצי שנה
    רמי
    14/03/2009

    שלום לכם בני בן חצי שנה ואובחן עוד בהריון כבעל אגני כליה מורחבים. לאחר הלידה נבדק והיה במעקב אולטרסאונד עד כה. לאחרונה בוצע מיפוי כליה שבעקבותיו נקבע שיש צורך להתערב כירורגית - לגבי כליה אחת, אם כי לוח הזמנים בשלב זה אינו ידוע. אני מבין שיש שתי פרוצדורות ניתוחיות עיקריות והן ניתוח "פתוח" ולפרוסקופיה. אשמח לשמוע את דעתכם לגבי שתי גישות אלה והאם יש יתרונות מהותיים לגישה הלפרוסקופית - מבחינת אחוזי הצלחה והשלכות לטווח ארוך. אשמח גם לדעת האם ניתן לבצע בארץ לפרוסקופיה לטיפול בהידרונפרוזיס ועד כמה ניסיון יש בארץ בפרוצדורה זאת בתינוקות בגילאים כשל בני. בתודה מראש רמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום בני

    ד''ר עמוס נאמן
    15/03/2009

    הגישה הלאפארוסקופית מבצעת את אותו ניתוח שמבצעים בגישה הפתוחה, חיתוך אגן כליה, כריתת האיזור המוצר והשקה בין האיזור אגן הכליה לשופכן. בגישה הפתוחה מבצעים חתך במותן או בגב(תלוי במנתח) ודרכו מבצעים את הניתוח. בגישה הלאפארוסקופית מכניסים מצלמה בקוטר 5 מ"מ ועוד שני חתכים קטנים בקוטר 3-5 מ"מ .
    יתרונות הלאפארוסקופיה : תוצאות קוסמטיות טובות יותר.זמן החלמה מהיר יותר, פחות כאבים לאחר הניתוח. ניתן לבצע זאת בגיל של הבן שלך
    חסרונות הלאפארוסקופיה: בארץ אין הרבה מנתחים שיבצעו את הניתוח בגישה לאפארוסקופית. זמן ניתוח ארוך יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו