חיתול יבש בבוקר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיתול יבש בבוקר
    גלי
    02/06/2009

    שלום רב דוקטור רימר,



    ביתי בת שנה ו-9 חודשים, זה הבוקר השני שהיא מתעוררת עם חיתול יבש לחלוטין!!!

    מצב זה מאוד מוזר לי ,כיוון שאני רגילה לבקרים עם טיטול רטוב לגמרי ובגד שנרטב.

    יש לציין שבשעה הראשונה שהיא ערה, היא עושה כמות גדולה של שתן. אין ריח חריף או שתן כהה.

    לא התחלנו בשום תהליך גמילה ו/או שוחחנו איתה על זה, כך שלא נראה לי שזה העניין.

    היא גם לא ממש מדברת עדיין... כך שלא חשבנו להתחיל בגמילה.



    עוד משהו קטן, מאז שהיא נולדה, אנחנו איתה מעקב אולטרסאונד כליות פעם בשנה בשל כליות אקוגניות בעבר, שכיום נמצא תקין יותר מתמיד חוץ מציסטה זעירה אחת, מעולם לא היתה הרחבת אגני כליה כלשהי ו'או בעיות עם השתן.



    האם יש בעיה כלשהי? האם זה החום? יש צורך לגשת לרופא?



    תודה רבה על תשובתך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיתול יבש בבוקר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיתול יבש בבוקר

    ד``ר דוד בן מאיר
    02/06/2009

    גלי שלום,
    יתכן שביתך החליטה להגמל בגיל מוקדם יש מקרים נדירים שכאלה.
    באם היא שותה מספיק והטיטולים ביום רטובים אין צורך לדאוג. במקרה של ספק כדאי להתייעץ עם רופא הילדים.
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו