לדר' בן מאיר, מאמא של הלל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לדר' בן מאיר, מאמא של הלל
    רויטל
    15/06/2009

    שלום רב,

    בתי (בת שנה ו9) עברה לפני שנה ניתוח פיאלופלסטיקה.
    כרגע היא במעקב במרפאה בשניידר.
    אני חייבת לשאול אותך משהו שמטריד אותי נורא.
    שמתי לב, שבימים האחרונים הטיטולים שלה לא כ"כ מלאים, ובייחוד בבוקר. נראה כאילו עשתה פיפי פעם אחת בלילה, כשעד לפני שבועיים בערך היא היתה מתעוררת עם טיטולים ממש מלאים.
    אני מקפידה שתשתה מים במשך היום, גם בגן.
    יש לציין שכרגע היא מטופלת באנטיביוטיקה מוקסיוויט עקב דלקת ריאות. יכול להיות שהמיעוט בשתן נגרם בגלל שלא הרגישה טוב בשבוע שחלף? (היא סבלה מחום במשך 3 ימים עד שלאחר צילום חזה הסתבר שזה דלקת ריאות) או בגלל האנטיביוטיקה?
    אני ממש חוששת שזה קשור לאגני הכליה המורחבים.
    התור למרפאה רק בחודש הבא ואני לחוצה.

    דבר נוסף, האם יש להקפיד איתה על שתיית מים מרובה - יותר מכל ילד אחר?האם אני צריכה לבקש מהמטפלות בגן שידווחו לי על הטיטולים שלה?

    תודה רבה, רויטל אמא של הלל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לדר' בן מאיר, מאמא של הלל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאמא של הלל

    ד``ר דוד בן מאיר
    15/06/2009

    רויטל שלום,
    כאשר עולה חום הגוף מאבדים נוזלים וכן יורד הרצון לשתות- דבר שיכול להסביר את התופעה.
    אינני זוכר את המעקב שלכם ומהלך לאחר הניתוח- אני מניח שתקין. גם בילדים להם כליה אחת חסומה לגמרי יש כליה נוספת שדואגת למאזן הנוזלים של הגוף כך שלא רואים שום שינוי בהפרשת השתן.
    אין הנחיות מיוחדות לשתיה או לאכילה או מגבלה גופנית כלשהיא.
    בברכה,
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו