תוצאות בדיקת אולטרה סאונד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות בדיקת אולטרה סאונד
    רחלי
    02/07/2009

    שלום רב,
    ברצוני לברר לגבי בדיקת אולטרה סאונד US בטן תחתונה ועליונה.
    בתוצאות הבדיקה נאמר כי- כליה ימנית תקינה ואין עדות לאבנים אך חללי הכליה גדושים.
    למה הכוונה גדושים? וכיצד זה משפיע? האם יש פתרון לכך? האפ זה משפיע על משהו?
    יש לציין, כי אני בת 28 ובעבר סבלתי מבעיות בכליות (במשך שמונה שנים מגיל 6 עד לגיל 14 הייתי במעקב רפואי מאחר וכיליה ימנית הייתה קטנה יותר משמאל וזה טופל-אני מניחה).
    הבדיקה הזאת נעשתה מאחר ולאחרונה אני סובלת מכאבי גב עזים שאף מקשים עליי לישון בלילה.
    בנוסף, הרופא כתב כי " אין לשלול רפלוקס במערכת המאספת מימין" למה הכוונה רפלוקס? איזו בדיקה אני אמורה לעשות בנוסף?
    אנא, ענו לשאלותיי והסבירו לי בבקשה את תוצאות הבדיקה.
    בתודה מראש,
    רחלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת אולטרה סאונד

    ד``ר דוד בן מאיר
    03/07/2009

    רחל שלום,
    זהו פורום שמיועד לאורלוגיית ילדים מציע לפנות לפורום של אורלוגיית מבוגרים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו