ניתוח להורדת האשך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח להורדת האשך
    ענת
    29/08/2009

    שלום
    יש לי בן בן 11 ליפני כחודש ניגש אלי ואמר לי להרגיש את האשך שלו נמצא למעלה לא בתוך השק אשכים ניגשתי מיד לאורולוג ונשלחנו לעשות אולטרסאונד לאחר מכן הודיע לי הרופא כי נאלץ לקרות את האשך מאחר ובני בגיל בוגר יחסית ואם נחליט להשאיר נאלץ להיות בביקורת כל חיי
    א. פעם ראשונה שאני שומעת על נושא זה
    ב. הרופא לא הסביר לי מה בדיוק יש לילד שלי האם זה אשך תמיר או אשך נייד אין לי מושג
    יש לי בן יחיד אני בת 47 מאוד מודאגת מחוסר ידע האם פריונו של בני יכול להיפגע הייתי מאוד רוצה שתמליץ לי לאיזה בית חולים לגשת (כאשר אני ממששת אני מרגישה את האשך בצד שמאל בתחתית הבטן התחתונה)

    מקווה לתושבה מהירה
    אמא מודאגת

    תודה ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח להורדת האשך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח להורדת האשך

    ד``ר דוד בן מאיר
    30/08/2009

    ענת שלום,
    אשך טמיר הוא אשך אשר נשאר במפשעה ולא ניתן להורדה. אנו נוהגים להוריד אשך כזה לשק ולא לכרות אותו אם מרקמו במישוש ובעין סביר אם האשך מנוון רצוי להסירו. אם האשך השני תקין לא אמורות להיות בעיות פוריות.
    ניתן לפנות לאורולוג ילדים לדעה נוספת אם אינך שלמה עם הראשונה.
    בהצלחה
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו