תכיפות במתן שתן לבת 3

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תכיפות במתן שתן לבת 3
    מיכל
    02/09/2009

    מזה שבועיים הילדה הולכת לשירותים בתכיפות לא הגיונית, זה יכול להיות גם עשר פעמים בשעה אחת, היא יושבת רגע, עושה כמה טיפות, חוזרת ואחרי דקות ספורות הולכת שוב ושוב- כמה טיפות.. היא גמולה מזה שנה ורק בשבועיים הללו- התחתונים לחים משתן לעתים קרובות. היא לא מתלוננת על כאב או צריבה אבל בבדיקת שתן- יצאה תקינה ואילו בתרבית נמצא חיידק klebsiella מעל 100K ולכן מטופלת מזה שבוע באוגמנטין אך אין שום שיפור. רופאת הילדיםחשבה שזה "טיק" עד תוצאות הבדיקה, אך גם לאחר שבוע עם אוגמנטין- התופעה ממשיכה ומשגעת אותנו ואותה.
    יש לציין שלפני התופעה הזו, במשך כחודש התלוננה שהתחתונים "מציקים" לה, וכל הזמן התעסקה בהם וניסתה למשוך אותם ממגע בעור, אך שוב- לא התלוננה על כאב (בתקופה זו טופלה במשחה נד פטריות וגם בוורמקס, אך לא ראינו שום דבר חיצוני וגם לא הרופאה).
    מה צריך לבדוק עוד? האם יכול להיוצת שהאוגמנטין לא טיפל בחיידק או שתכיפות השתן וההרטבת התחתונים אל קשורים לחיידק? אנחנו לא יודעים איך להמשיך. תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תכיפות במתן שתן לבת 3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב

    ד''ר עמוס נאמן
    03/09/2009

    תפנו לאורולוג ילדים לצורך בדיקה והערכה.
    בשלב ראשון הייתי חוזר על בדיקת השתן לתרבית וכללית.

    בברכה

    ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו