שאלה לגבי ציסטה שנוצרה כתואצה מברית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי ציסטה שנוצרה כתואצה מברית
    הדר
    10/01/2010

    שלום רב,

    בני בן שנה ותשעה חודשים.
    מס' חודשים לאחר הברית( שבוצעה ע"י רופא) שמנו לב שנוצרה ציסטה באזור העורלה ( מעין שומן לבן שמצטבר), פנינו מיד לרופא המשפחה ולאורולוג ילדים שהמליץ לנו לנתח ולהוציא את הציסטה שנוצרה.
    הסיבה ( מעבר לאסתטיקה) שבגינה הומלץ לנתח הינה שהציסטה יכולה להזדהם ואז לא יהיה מנוס מניתוח+ טיפול אנטיביוטי. בפועל בשל החשש מהרדמה מלאה בבני, עדיין לא ביצענו את הניתוח.
    בזמן האחרון נראה כי כאשר נוגעים לו באזור על מנת לנקות , זה יוצר אצלו רגישות כלשהי.

    השאלה- מהו הסיכום הכרוך בניתוח כזה ובהרדמה?
    והאם כיום במצב הנוכחי- האם הציסטה הזו כואבת?

    אודה לתשובתך.

    בברכה,
    הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי ציסטה שנוצרה כתואצה מברית

    ד``ר דוד בן מאיר
    11/01/2010

    הדר שלום,
    הנגע יכול להיות רגיש במגע אך לא חייבת להיות רגישות. אם לא נעלם מומלץ להסירו בניתוח קטן שמתבצע בהרדמה כללית. בהרדמה כללית הסיכון נמוך מאד בעיקר כאשר מבוצעת על-ידי מרדים שמבצע הרדמות ילדים באופן קבוע.
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו