שוב לגבי SPASMEX

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שוב לגבי SPASMEX
    רונה
    09/03/2011

    תודה על התשובה הקודמת [בת 11.5 מרטיבה המון.. - כמה הודעות מתחת]

    בינתיים אנחנו לוקחים את הכדור כבר שבוע אבל התוצאות מתעתעות
    בסה"כ היו 3 לילות יבשים ו-4 רטובים - אמנם יותר טוב מכלום אבל אני שואלת את עצמי אם לזה התכוון המשורר.
    נזכרתי שהאורולוג אמר לקחת 15 מ"ג ספסמקס חצי שעה לפני א. ערב וגם 0.4 מינירין שעה לפני השינה. הוא ציין את אלה שממיסים מתחת ללשון אבל לי יש כרגע רק הסוג השני שבולעים אז זה מה שאני נותנת לה.
    קרה שהשתבש לנו התזמון של הספסמקס ונתתי לה שעתיים אחרי א.ערב - ממש לפי השינה.
    האם התזמונים המדויקים של התרופה יכולים להשפיע כל כך על הפקשושים?
    האם אפשר לתת מינון גבוה יותר לספסמקס?
    דרך אגב, בעבר הגענו עם המינירין ל-0.6 מ"ג ללא הטבה ולא ממש ברור לי למה אנחנו ממשיכים איתה.

    מייאש..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שוב לגבי SPASMEX

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב לגבי SPASMEX - תגובה

    ד``ר דוד בן מאיר
    11/03/2011

    שלום רב,
    העלאת מינון מינירין בד"כ אינה מועילה לשיפור תגובה.
    ראוי לפנות למרפאת הרטבת לילה ולדון על אפשרויות טיפול עם רופא שמתמחה בכך.
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו