מתלבט לגביי פניה להמתת חסד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתלבט לגביי פניה להמתת חסד
    א
    30/06/2015

    שלום.
    לא אכתוב את שמי, נקרא לי א'
    עד לפני שנתיים הייתי אדם סופר בריא
    משתתף בתחרויות ותריאטלונים.
    התאמנתי באומניות לחימה ריקודים ונגינה בגיטרה.
    בסוף שנת 2013 נפגעתי קשה במוחי
    וכרגע אני משותק 'פלגיה' בצד שמאל של הגוף
    רגל שמאל צולעת מאוד.יד שמאל חסרת שימוש בכלל
    הפנים בצד שמאל חסרי תתחושה ונוזל לי ריר לפעמים.
    איבדתי את כל מה שהיה חשוב לי בחיי הקודמים.
    בחיי הנוכחיים אין שמחה.יש רק סבל וניסיון להמנע ממנו.
    אני שואל את עצמי איזה סיבה יש לי להמשיך לחיות ככה?
    אתמול היה סתם עוד יום וכך גם כל הימים שלפניו.
    אילו הייתי מתאבד כבר לפני חודש או שנב לא בייתי מפסיד שום דבר משמעותי.
    אין לי חלומות.אין לי רצונות.
    אף אחד לא יעז להגיד לי להתאבד ואני מפחד להתאבד בלי לדעת שזה הדבר הנכון.
    מה לעשות?
    א.א

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין לי עצות מקצועיות.

    יואב
    24/07/2016

    הזהר משחרור הודעות אבדניות.

    יאשפזו אותך בכפייה.

    ימנו לך אפוטרופוס וישללו ממך זכויות אדם בסיסיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו