אודה לקבל את התייחסותכם לשאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אודה לקבל את התייחסותכם לשאלות
    מיכל
    07/08/2011

    שבר הרדיוס והאולנה מיום 4.8.11, המופיעות מטה וטרם נענו.
    תודה ושבוע טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אודה לקבל את התייחסותכם לשאלות - תגובה

    ד''ר אודי לבל
    08/08/2011

    מיכל שלום. שאלותיך מורכבות מאוד ולצערי אני לא יכול לענות מבלי לשמוע את כל מהלך הטיפול, לבדוק את הילדה ולעבור על ההדמיות. אני מציע במקרה כזה לשמוע דעה של עוד אורתופד ילדים - תקבעו פגישה: הביאו איתכם את כל התכתובת וההדמיות וכמובן את הילדה ותוכלו לשמוע דעה של מישהו שמסתכל מהצד ולא מעורב בטיפול. באופן כללי יכולת התיקון של מבנה העצמות בגיל הזה גדולה מאוד כך שדברים שנראים מוזר ברגע מסוים משתפרים במהירות עם צמיחת העצם. ובכ"ז העניין מסובך מידי מכדי לפתור הכל בדיון בפורום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על תשובתך

    מיכל
    08/08/2011

    אתמול היינו בעוד חוות דעת אצל אורטופד ילדים בכיר והוא לא היה מודאג בכלל ואמר לנו לחזור עוד חצי שנה.
    לטענתו, העצמות לא "מחוברות" אלא בזווית של להתקרב אחת לשנייה.
    בדק את הילדה ואמר שאין שום מגבלת תנועה, הכל לגמרי תקין. הוא גם אמר שאם יש בעיית תנועה, היא בדרך כלל נצפית מההתחלה ואצלה כאמור הכל תקין.
    ובכל זאת - מה הסיכוי שהעצמות תתקרבנה? שתהיה למרות זאת בעיה?
    האם העצמות באופן כללי בגיל הזה יכולות להתיישר עם הצמיחה לכיוון הנכון גם ללא התערבות ניתוחית כך שעוד חצי שנה בביקורת הכל יהיה לגמרי בסדר והן צומחות ישר ולא אחת כלפי השנייה (הרדיוס והאולנה)?
    ושאלה אחרונה - האם זה יכול לקרות בתהליך הורדת הגבס (כאמור, אחרי חודשיים מיום הפציעה).
    השברים אגב, גם ברדיוס וגם באולנה, התאחו לחלוטין.
    המון תודות על הזמן שאתם מקדישים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתשובתך, אשמח לשמוע את דעתך

    מיכל
    11/08/2011

    1. האם באופן עקרוני האם במהלך הורדת הגבס אחריי חודשיים אפשרי שהרופא הפעיל כח רב מדי שגרם להתקרבות הרדיוס והאולנה אחת לשנייה באזור ליד כף היד? האם טכנית זה בכלל אפשרי להעלות סברה כזאת? הצילום בוצע לאחר הורדת הגבס.

    2. האם ייתכן שעם גדילת העצמות והתארכותן (היא בת 6) העצמות יתיישרו ולא יתחברו אחת לשנייה?

    כאמור, ראה אותה כהמלצתך אורטופד ילדים בכיר שלא מעורב בטיפול ואמר לחזור רק עוד חצי שנה ובדק את היד ואמר שאין שום הגבלת תנועה.

    מלחיץ אותי לחשוב שעם התקרבות העצמות אחת לשנייה, עלולה להיווצר הגבלת תנועה.

    יש מצב שזה יסתדר עם הזמן והעצמות יתיישרו ולא "ישקו" אחת לשנייה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתשובתך, אשמח לשמוע את דעתך - תגובה

    ד''ר אודי לבל
    13/08/2011

    מיכל שוב שלום. כמו במכתבך הקודם - אני מתנצל על שאין לי תמונה כוללת. אנחנו עובדים בתחום מאוד ויזואלי ומילים הן לא תמיד הדרך הטובה בשבילנו להבין את המצב...
    לעצם העניין - נועצת ברופא שאני בטוח שמבין בעניין - התופעה של הידבקות עצמות זו לזו כל כך נדירה שממש אין מקום להערכתי לדאגה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו