חוגי התעמלות 3 פעמים בשבוע לילדה 5.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוגי התעמלות 3 פעמים בשבוע לילדה 5.
    שירה
    11/09/2011

    שלום רב!
    ביתי בת 5.7 פעילה מאוד, בריאה בדרך כלל, אנרגטית מאוד. אוהבת ללכת לחוגי ספורט/התעמלות פעמיים בשבוע מגיל 3.5 גבוהה מאוד שרירית יציבה ומוכשרת להפליא.
    השנה ביקשה ללכת לבלט פעם בשבוע 45 דקות. והתעמלות אומנותית (במתכונת תובענית ומקצועית מאוד) פעמיים בשבוע 45 דקות כל שיעור.
    כלומר סהכ: 3 פעמים בשבוע כל שיעור 45 ד"ק
    האם מתכונת זו עשויה לעורר בעיות גופניות? על מה עלי להקפיד וממה להמנע על מנת שהחוג ימשיך להיות כיפי השגי אך לא תובעני. מהם נורות אדומות להורי בנות העוסקות בתחום ההתעמלות האומנותית ובלט
    אשמח לדעתך המקצועית.
    בברכה,
    שירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוגי התעמלות 3 פעמים בשבוע לילדה 5. - תגובה

    ד''ר אודי לבל
    11/09/2011

    שירה שלום. זה נושא מורכב. המומחים בעניין הזה הם רופאי-ספורט ואין רבים כאלה. שלוש פעמים בשבוע 45 דקות זה זמן סביר. אם יתעורר משהו - את מוזמנת לשאול. אני לא צופה בעיה ספציפית אצל ילדה בריאה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו