נעלי דניס בראון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נעלי דניס בראון
    אדווה
    31/01/2012

    שלום רב,

    בתנו בת חודש וחצי, עם קלאב פוט דו צדדי. החלה להיות מטופלת בגבסים מגיל שבוע. לאחר סדרת הגבסים נאמר לנו שהושג תיקון מלא והופננו לרכישת נעלי דניס בראון. בינתיים עד לקבלת הנעליים נאמר לנו לבצע מתיחות של כפות הרגליים. האם יש סיכוי שתהיה נסיגה בתיקון בשל עיכוב בקבלת הנעליים (כשבוע ללא גבס וללא נעליים)?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נעלי דניס בראון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נעלי דניס בראון - תגובה

    ד''ר אודי לבל
    31/01/2012

    אדווה שלום. כל צוות במרפאת קלאבפוט נוהג לפי דרכו, ולכל אחד יש אמונה בשיטתו. אני נוהג לא לאפשר כל הפסקה בין הגבסים למכשיר (יש שקוראים לו דניס-בראון, ויש הרבה שמות אחרים). כך שההורים שמטופלים אצלי רוכשים את המכשיר לאחר הארכת הגיד ועליהם לבוא איתו לאחר הסרת הגבס האחרון. אני חושש שהפסקה בין שני חלקי הטיפול (הגבסים והמכשיר) תביא לאי-הקפדה על התקנת המכשיר כל היום!!! בלי הפסקות בכלל במשך 3 החודשים הראשונים.
    לגבי המקרה שלכם - אם התינוקת שלכם סבלה מקלאבפוט רגיל, אמיתי, אין כל סיבה להניח שהיא תבריא ללא שימוש במכשיר. יש חריגים אך הם נדירים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו