ממצאי בדיקת U.S

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ממצאי בדיקת U.S
    אייל בש
    31/10/2012

    ד"ר אודי שלום!
    יש לנו ילדה בת שלושה חודשים, לפני שלושה ימים הפנו אותנו לבדיקת U.S.
    היום היינו בבדיקה, קיבלנו תוצאות אבל הפגישה עם האורטופד נקבעה רק לעוד שלושה שבועות ואנחנו מודאגים.

    אלו התוצאות שקיבלנו:
    ימין ושמאל: מבנה גג גרמי- טוב, בלט גרמי עליון-זוויתי ומבנה גג סחוסי- צר.
    ימין- TYPE 1 זוית אלפא 65.3 (זוית גג גרמי אצטבלום 53.4)
    שמאל- TYPE 2 זוית אלפא 52.0 (זוית גג גרמי אצטבלום 65.4)

    עד כמה המצב חמור?
    עד כמה זה חמור שהפגישה עם האורטופד היא רק בעוד שלושה שבועות?
    מה המשמעות של הזוויות?
    אשמח לקבל תשובה...
    תודה רבה, אייל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ממצאי בדיקת U.S

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממצאי בדיקת U.S - תגובה

    ד''ר אודי לבל
    31/10/2012

    אייל שלום. אני לא יודע מי ביצע את הבדיקה. צריך לדעת שביצוע לא קפדני שלה עלול לתת תוצאות פחות טובות מהממשי. הממצא משמאל אינו תקין ודורש טיפול. אין פריקה אבל אין הבשלה יפה של מכתש האגן. שובו לרופא שלכם ותשקלו איתו איך להתקדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו