כאבים אחרי שבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים אחרי שבר
    אמא
    21/04/2013

    שלום,
    בתי (9) שברה את היד לפני כשלושה שבועות, במרפק. בימים הראשונים כאב, אחר כך הכאב נרגע.
    בשבוע האחרון שוב כואב לה, היא מדרגת את הכאב בדרגה 8 (כשדרגה 10 היא הכאב שהיה כששברה). היא לא ילדה שאוהבת לקחת תרופות, אבל כבר כמה ימים שלוקחת אקמול בין פעמיים לשלוש ביממה. הכאב בא בגלים, לפעמים כואב מאוד ולפעמים פחות, אבל תמיד כואב ברמה כלשהי
    היינו במיון, הרופאה טענה שלא יכול להיות שהכאב כל כך גדול ושטבעי שיכאב קצת.
    בכל זאת, נראה לי מוזר שאחרי 3 שבועות עם גבס מלא (מאצבעות כף היד ועד לכתף) הכאב עדיין שם וברמה כל כך גבוהה.
    האם באמת הגיוני שיהיה כאב כזה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים אחרי שבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים אחרי שבר - תגובה

    ד''ר אודי לבל
    27/04/2013

    שלום. אכן מה שאת מתארת הוא חריג. אני מציע לחשוב מחדש אם הבעיה הנכונה אובחנה, ואולי יש משהו שלא זוהה. שבר לרוב כמעט לא כואב אחר י3 שבועות ובוודאי כאשר הוא מקובע הכאב צריך להירגע מיד. קיימות גם תסמונות של כאב שאינו ניתן להסבר אורתופדי וגם את אלה מוטב לזהות מוקדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו