נקע באגן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נקע באגן
    ויקי
    11/03/2010

    עשיתי לבני בן הארבע וחצי צילום אגן , לפי בקשת אורטופד, והאבחנה שהתקבלה היתה חשד לנקע דו צדדי באגן, מה זה אומר? ואם אכן זה כך, איך מטפלים? עליי לציין כי בני סובל מ-c.p ואיינו הולך / עומד.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נקע באגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מפרק הירך אצל ילד עם שיתוק מוחין

    ד''ר אודי לבל
    12/03/2010

    ויקי שלום. אתן סקירה קטנה על הגישה לנושא זה - וכמובן שצריך לדון בכך עם המטפל שלכם.
    ילדים עם שיתוק מוחין סובלים מהיעדר איזון בפעולת שרירים שונים. הילדים שאינם הולכים (בעיקר) נוטים לפתח נדידה של ראש עצם הירך מתוך המכתש האגני. גם אם הילד לא הולך, חשוב מאוד שדבר כזה יימנע. הדבר חשוב כדי למנוע כאב בתנועה או בישיבה כאשר הראש אינו בתוך המכתש.
    אנחנו מונעים תהליך כזה על ידי שמירת טווחים מלאים במפרק הירך, מתיחות, כרית פיסוק, השכבה נכונה, עמידה-טיפולית, הרבה טכניקות פיזיותרפיות, הזרקות בוטוקס, הארכות גידים, ולעיתים ניתוחי הטייה של עצם הירך או האגן.
    לשיטתי - כל נקיעה ממשית (מלאה) היא כשלון גדול, כי הטיפול לאחר הנקיעה הוא קשה יותר.
    [למרות זאת יש אסכולות אחרות שלא רואות בתהליך הזה בעיה גדולה - ואלה מעדיפים לטפל בנקיעה אחרי שקרתה. ויש גם מקרים בודדים שבהם יש נקיעה ואין כאב]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו