חשש לדלקת במפרק הירך לתינוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשש לדלקת במפרק הירך לתינוק
    רחלי
    16/03/2010

    ביום שישי הבחנו כי בני בן ה-11 חודשים לא מכופף את רגל ימין ויש לו חום גבוה,ביום ראשון נשלחנו בדחיפות למיון ילדים בסורוקה,שם עשו לו בדיקות דם שיצאו תקינות ואתמול אורטופד מומחה עשה לו אולטרסאונד שבו לא נמצא נוזל. נתבקשנו מחר לבקר שוב אצל האורטפד ולעשות לו מיפוי עצמות ביום חמישי.מאתמול בבוקר כבר אין חום והילד התחיל מעט מאוד לכופף את הרגל לבד, אך כשנוגעים ברגל הוא מקשיח אותה ולא מוכן להזיז אותה.אנחנו מאוד מאוד מודאגים ורציתי לדעת האם חייב לעשות את המיפוי ואולי בכל זאת הסימנים מראים שזו דלקת תגובתית כמו שאני מקווה מאוד.ואם יש לך איזושהי המלצה כלשהי, אודה מאוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשד לזיהום במפרק או בעצם

    ד''ר אודי לבל
    16/03/2010

    רחלי שלום. השאלה לדעתי אינה אם דרוש מפוי או לא (זוהי אחת מהאפשרויות להתקדם בבירור) אלא האם יש חשד לזיהום או לא. אני מציע שהוא ייבדק קודם כל שוב, ורק לאחר שקלול כל הממצאים תשקלו עם הרופא הבודק האם להתקדם למפוי או לא. אני ממעט מאוד להשתמש בבדיקה הזו. מצאתי ששיחה לעומק, ובדיקה קפדנית בדרך כלל מייתרת את המיפוי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו