DDH

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • DDH
    מאור
    22/04/2010

    שלום רב,
    בני בן 7 שבועות והיום היינו אצל אורטופד לבדיקת סקר לDDH
    בבדיקה גופנית:מפרקי ירך - יציבות שמורה ללא הגבלה בפישוק
    כפות רגליים-מבנה ומנח תקין ללא הגבלה בתנועת המפרקים השונים
    ללא ממצא מיוחד אחר בבדיקת יתר הגפה התחתונה.
    US:
    מבנה אצטבולרי ירוד מימין (הערה: מה זה אומר?)
    זוית אלפא 50 מע'
    משמאל- "גבולית" 60 מע'.
    ראש הירך מימין בעמדה מעט לטראלית.
    לסיכום - acetabular dysplasia -rt
    borederline acetabular morphology-rt
    המלצה לרכוש במיידי כרית פישוק פרייקה

    שאלתי היא: 1. ראיתי באתר הרבה תכתובות על שימוש בפבליק על פני מוצרים אחרים- האם הרופא צדק או שצריך משהו אחר?
    2. המליצו לי על חוו"ד נוסף- האם באמת יש צורך בטיפול לאור ממצאים אלו ?
    3. כמו כן ראיתי באתר שההמלצה היא לא להוריד את הרצועות בכלל- אז איך מחתלים?. האם במצב זה גם לא להוריד רצועות?
    4.במכתבים רבים באתר מציינים B2 C וכו' מדוע הוא לא רשם דירוג? יש סיבה?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    DDH

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממצאי US

    ד''ר אודי לבל
    22/04/2010

    מאור שלום, איני יודע מי בדק אבל אם נשארתם עם אי בהירות - גשו לשמוע עוד דעה. לא כל האורתופדים משתמשים בדירוג 1-4 עם תת הסוגים של 2 (2A, 2B 2C) ומעדיפים תיאור מילולי. לגבי סוג מכשיר הפיסוק - יש העדפות שונות המכשיר של פרייקה יותר נוח לילד והמשפחה, אבל פחות נחקר ופחות מקובל בעולם. אני לא מפרט הרבה מעבר לכך מכיוון שחשוב שתחליטו עם מי אתם מתקדמים ופשוט תמלאו את הוראותיו, זה הרבה יותר חשוב ממכשיר כזה או אחר. ההוראות כמה להוריד את המכשיר ופרטים דומים - לפי הנחיות הרופא המטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התגובה ושאלה קטנה

    מאור
    24/04/2010

    רק שאלה אחת, האם המצב שתיארתי מבחינת זויות האלפא נחשב טוב או חמור? זה משהו שלא ברור לי
    והאם בדרך כלל טיפול בכרית פרייקה משפר את המצב? תודה רבה על המענה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ד''ר אודי לבל
    24/04/2010

    כרית פיסוק עוזרת מאוד. לגבי הזוויות הן בתחום הביניים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו