מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- DDHמאור22/04/2010
שלום רב,
בני בן 7 שבועות והיום היינו אצל אורטופד לבדיקת סקר לDDH
בבדיקה גופנית:מפרקי ירך - יציבות שמורה ללא הגבלה בפישוק
כפות רגליים-מבנה ומנח תקין ללא הגבלה בתנועת המפרקים השונים
ללא ממצא מיוחד אחר בבדיקת יתר הגפה התחתונה.
US:
מבנה אצטבולרי ירוד מימין (הערה: מה זה אומר?)
זוית אלפא 50 מע'
משמאל- "גבולית" 60 מע'.
ראש הירך מימין בעמדה מעט לטראלית.
לסיכום - acetabular dysplasia -rt
borederline acetabular morphology-rt
המלצה לרכוש במיידי כרית פישוק פרייקה
שאלתי היא: 1. ראיתי באתר הרבה תכתובות על שימוש בפבליק על פני מוצרים אחרים- האם הרופא צדק או שצריך משהו אחר?
2. המליצו לי על חוו"ד נוסף- האם באמת יש צורך בטיפול לאור ממצאים אלו ?
3. כמו כן ראיתי באתר שההמלצה היא לא להוריד את הרצועות בכלל- אז איך מחתלים?. האם במצב זה גם לא להוריד רצועות?
4.במכתבים רבים באתר מציינים B2 C וכו' מדוע הוא לא רשם דירוג? יש סיבה?
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממצאי US
ד''ר אודי לבל22/04/2010מאור שלום, איני יודע מי בדק אבל אם נשארתם עם אי בהירות - גשו לשמוע עוד דעה. לא כל האורתופדים משתמשים בדירוג 1-4 עם תת הסוגים של 2 (2A, 2B 2C) ומעדיפים תיאור מילולי. לגבי סוג מכשיר הפיסוק - יש העדפות שונות המכשיר של פרייקה יותר נוח לילד והמשפחה, אבל פחות נחקר ופחות מקובל בעולם. אני לא מפרט הרבה מעבר לכך מכיוון שחשוב שתחליטו עם מי אתם מתקדמים ופשוט תמלאו את הוראותיו, זה הרבה יותר חשוב ממכשיר כזה או אחר. ההוראות כמה להוריד את המכשיר ופרטים דומים - לפי הנחיות הרופא המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התגובה ושאלה קטנה
מאור24/04/2010רק שאלה אחת, האם המצב שתיארתי מבחינת זויות האלפא נחשב טוב או חמור? זה משהו שלא ברור לי
והאם בדרך כלל טיפול בכרית פרייקה משפר את המצב? תודה רבה על המענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ד''ר אודי לבל24/04/2010כרית פיסוק עוזרת מאוד. לגבי הזוויות הן בתחום הביניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
