מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- היפוטניהעינב30/05/2010
שלום רב,
יש לי ילד בן שנה ושבע שהולך רק באמצעות גרירת כסאות, אנו מטופלים בפיזיוטרפיה מגיל חצי שנה עקב גמישות יתר והיפוטניה קלה.
נאמר לי על ידי הפיזיוטרפסטית שהוא לא הולך עצמאי בגלל שהוא מפחד עדיין כי אין לו שיווי משקל טוב כי הוא לא דורך על כף הרגל אלא ממש מקפל אותה כמעט עד המפרק, היא טענה שיכול להיות שאם נקנה לא נעליים זה יעזור קנינו לו וזה לא השפיע בכלל.
ואז היא שלחה אותנו לאורטופד ילדים למען האמת ראינו שניים ושניהם אמרו שלא צריך שום דבר.
אני ממש מפחדת על הכף רגל שלו כי כמו שזה נראה הוא לא דורך בכלל עליה ושאני מנסה ליישר לו אותה כדי שידרוך עליה אז א. זה מאוד קשה וכמעט בלתי אפשרי אפילו שאני מרימה את הרגל מעט וב. אם אני מצליחה הוא מתחיל לבכות , ניסינו לשים לו טייפינג והוא פשוט בכה אני חושבת מכאב כי כל הזמן שהוא יישר את הרגל הוא פשוט נפל וזה לא היה נראה בגלל שאין לו כוח אלא כמו משהו שכואב.
אשמח לקבל חוות דעת על העניין ואיך אפשר לעזור לו?
תודה רבה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפוטוניה
ד''ר אודי לבל30/05/2010עינב שלום. בעיות מורכבות, בעיקר אלה שכבר במהלך בירור, קשות מאוד לדיון בפורום.
קשה להבין אם יש כאן היפוטוניה ממשית או עוד אחד מהמקרים בהם בשם עיכוב חסר משמעות אמיתית מעמיסים על תינוק טיפולים מרובים שמביאים לכך שהוא יתפתח בדיוק באותו הקצב שהיה מתפתח גם בלעדיהם.
אני חושב שהמקום הנכון לאבחון מעמיק הוא אחת היחידות להתפתחות הילד. אם יש אבחון שקובע שיש עיכוב מהותי - כל עזרה להשגת יעדים (כולל נעליים עם תמיכה לכפות הרגליים) חשובה
אם זה עיכוב חסר מהות - אני מציע לתת לילד לגדול והוא ישיג הכל בעצמו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
(1).jpg)