מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דיספלזיה אצטבולרית בינוניתמירב25/07/2010
בס"ד
שלום!
ביתי בת 8 חודשים וכבר כמה פעמים עברה אולטרסאונד פרקי יריכיים ותמיד אמרו לנו לבוא שוב לביקורת.
היום אמרו לנו שיש הרעה במצב בהשוואה לבדיקה הקודמת.
התוצאות: iib דיספלזיה אצטבולרית בינונית . מבנה גג גרמי- מספק , בלט גרמי עליון- עגול, מבנה גג סחוסי- מפושק.
אמרו לנו לבוא לביקורת בעוד 6 שבועות ולקבוע תור לאורטופד- אך יש תורות רק לעוד 3 חודשים.
מה התוצאות אומרות?? האם הילדה תצטרך לשים רצועות.??<\ לכמה זמן?? האם זה יפריע לה בהליכה??
מה עלינו לעשות.?? מכיוון שהתור בעוד המון זמן מחכה לתשובה .
תודה רבה מירב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מירב
ד''ר מרק אידלמן25/07/2010שלום,
דרגת 2B אכן דיספלזיה קלה של פרק ירך ,דורשת טיפול .בגיל 8 חודשים רצועות לא שמים (מאוחר), לכן אופציות -סד או גבס.אך לפני הכל , אני ממליץ לך לפנות לאורטופד ילדים מנוסה שבעצמו מבצעה US פרקי ירכיים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מירב26/07/2010שלום!
לכמה זמן שמים בדרך כלל את הגבס או הסד???
והאם הטיפול עוזר לחלוטין??
תודה מירב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמירב
ד''ר מרק אידלמן26/07/20103 חודשים לפחות
אין ברפואה לצערי 100 %* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מירב26/07/2010חובה לשים גבס?..? יש סוג של טיפול אחר??
מה קורה במידה ולא מטפלים?? הילדה תוכל ללכת רגיל?.?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמירב
ד''ר מרק אידלמן29/07/2010כדי לענות לך חובה או לא אני צריך לראות הדמייה שלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
