האם לפנות למעקב אורטופד ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם לפנות למעקב אורטופד ?
    אנה
    06/12/2010

    שלום. בני בן שנה ושלושה חודשים. אינו הולך עדיין עצמאית, אולם כבר מס' חודשים הולך מצוין סביב רהיטים ובחודש האחרון כל הזמן רוצה לאחוז בידינו ושנוליך אותו. הוסבר לי שהליכה עצמאית צריכה להתרחש עד גיל שנה וחצי כלומר יש זמן אבל העניין הוא כזה : א. הוא סובל ממעט גמישות יתר - לא הצריכה טיפול מיוחד אבל איחר מעט בהתפתחותו בכל השלבים. ב. כפות רגליו נוטות מאוד כלפי חוץ אבל כל כף רגל בפני עצמה נוטה מעט פנימה כביכול "סובל" מעצם בולטת ונשען יותר על האזור של הבוהן (השתמשתי בתיאור רק כדי שתבינו את הענין, כמובן שאין לו עצם בולטת...).
    האם לדעתכם יש לפנות למעקב אורטופד ? שמעתי שיש ילדים שמתאימים להם נעליים לפני הליכה בגלל בעיות מסוימות.
    תודה רבה מראש !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם לפנות למעקב אורטופד ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם לפנות למעקב אורטופד ? - תגובה

    ד''ר מרק אידלמן
    08/12/2010

    אנה תמתיני עד גיל 18 חודשים , אני כמעט בטוח שילך ילך תקין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו