בעיה במפרק הירך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה במפרק הירך
    ענת
    21/03/2011

    ד"ר נכבד שלום רב

    ביתי בת 5 חודשים. בבדיקת על קול פרכי ירכים מגיל 6 שב הוחלט על החתלה כפולה. לאחר חודש על כרית פיסוק 20 ס"מ ולאחר חודש כרית פיסוק 22 ס"מ.
    נראה שיפור אך לא מספיק ימין 1B שמאל 3 B בבדיקת רנטגן מהיום הודגם עיוות דו צדדי של האצטבולום ופריקה של הירך השמאלי _
    דובר שאם הרנטגן לא תקין טיפול בגבס. קראתי בפורום על רצועות. האם בגיל 5 חודשים עדיין ניתן לטפל ברצועות או שאחרנו את המועד והטיפול היעיל כרגע הוא גבס.
    אודה לתשובה אמא מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה במפרק הירך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה במפרק הירך - תגובה

    ד''ר אודי לבל
    22/03/2011

    ענת שלום. עולה ממה שאת כותבת שבצד ימין הכל בסדר (דרגה 1B), ומשמאל ככל הנראה יש פריקה (דרגה 3). בשלב זה אפשר לנקוט בשני כיוונים - להניח ריתמת פבליק לכחודש של נסיון, או להניח גבס אחרי הערכה בהרדמה. שתי השיטות מקובלות. מעבר לכך, בשל אי הצלחת הטיפול אני מציע לדון עם הרופא המטפל שלכם במהלך הטיפול עד עכשיו - למה אירעה ההחמרה? דרגה 3 היא דרגה חמורה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו