מסת שריר וכושר קרבי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מסת שריר וכושר קרבי
    ירדן
    07/10/2011

    שלום!
    עדיין לא קיבלתי צו ראשון, אבל קיבלתי רשימה של יחידות מובחרות מטעם המטה לאיתור ולמעקב אחר תלמידים. בין היחידות המובחרות היה קורס טייס.
    בסה"כ אני בריאה, אבל אני 1.54 ושוקלת 44 קילו. המשקל שלי תקין ביחס לגובה, אך הפרופיל שלי יהיה 64 (הסבירו לנו שמורידים אוטומטית על משקל מתחת ל50 ק"ג בלי קשר לגובה), וכדי להגיע לקורס טייס צריך פרופיל מעל 82.
    רציתי לשאול שני דברים:
    1) איך אני יכולה להגיע למשקל הנדרש באמצעות מסת שריר? אני לא רוצה שרירים שהם יותר מדי גדולים או לא נשיים, איך אני עושה את זה בצורה מסודרת? והאם זה לא יפגע בגדילה שלי? כי יש לי עוד קצת זמן לגבוה...
    2) איך אני מגיעה לרמה טובה של כושר קרבי? בינתיים אני רוקדת בלט קלאסי ולירי, כבר 11 שנה אני רוקדת ובעבר רקדתי סגנונות נוספים. אני עושה הליכות מדי פעם. התזונה שלי לא כל כך טובה, אני צמחונית ובררנית מאוד מאוד באוכל.
    תודה רבה
    שיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מסת שריר וכושר קרבי

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסת שריר וכושר קרבי - תגובה

    דני בארי
    08/10/2011

    שיר שלום
    לגבי השאלה הראשוננה כדי שהתשובה תהיה מקצועית אני מציע לך לפנות לתזונאית דרך קופת החולים והיא תוכל לבנות לך תוכנית תזונה בריאה ומסודרת
    לגבי השאלה השנייה עניתי זאת כבר מס' רב של פעמים: כפי שרוצים לאכול אוכל איטלקי הולכים למסעדה איטלקית כך גם באימונים מי שרוצה להתכונן לצבא מומלץ כי ילך לקורס כושר קרבי, עם כל הכבוד לריקוד אין לך שם את ההכנה הרלוונטית כפי שיש בקורס כושר קרבי מקצועי- זה המקום לציין כי כיום יש הרבה גופים ולא הייתי ממליץ ללכת לכל אחד.
    בכל מקרה שיהיה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום