מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תכנית לשבועייםאנונימי29/11/2009
אהלן, התעוררתי קצת באיחור אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא..
אני מתגייס עוד 15 יום ועושה טירונות 02, אני לא יודע ממש מה עושים שם אבל הבנתי שבתפקיד עורפי הצבא כבר ידאג שהגוף שלי יתנוון מהר מאוד, אז אני רוצה לחזור לכושר..
הייתי שחיין תחרותי אז מבחינה הזאת תוך שבוע אני חוזר לכושר,
רציתי לדעת מה אפשר להוסיף לזה באופן אינטנסיבי בשבועיים הקרובים ואז איך להמשיך משם אחרי הגיוס (מחוץ לצבא, כי אני לא קרבי). אם אפשר תוכנית (בנוסף לשחייה), אני רוצה להגיע מוכן. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקל
אנונימי29/11/2009הבנתי גם שבגיל 18 זה לא משנה מה אוכלים כל עוד אוכלים הרבה ולא ג'אנק פוד,
נגיד טונה, ביצים, בשר, ירקות.. פשוט לאכול הרבה, זה נכון? אני 1.83 ושוקל 57 זה די נמוך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
דני בארי30/11/2009ממש לא נכון כמובן שצריך לאכול את כל אבות המזון.
כן המשקל שלך הוא קצת נמוך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
דני בארי30/11/2009שלום אנונימי.
קודם כל טוב שאתה יודע שהתעוררת מאוחר
כמובן ששבועיים כמעט ולא יעשו לך מאום
הייתי מציע לך לבצע 2-3 אימונים בשבוע המשלבים ריצה וכוח.
שיהיה גיוס קל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









