הכנה מוקדמת בעזרת "אחריי"

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הכנה מוקדמת בעזרת "אחריי"
    מיכל
    26/12/2009

    אחריי היא תנועה שמכינה תלמידי יא'-יב' לרמת כושר קרבי במפגשים של פעמיים בשבוע, והאימונים כוללים מסע אלנוקות, ריצות, שכיבות סמיכה.. בקיצור- כושר קרבי.
    השאלה שלי היא בקשר לאלונקות.. אני יודעת שהן בסופו של דבר מכינות אותי טוב לרמת הכושר הקרבי, אבל מבחינת בריאות זה טוב לגוף? ריצה עם משקל כבד על הכתפיים יכולה להזיק? ואם כן אז איך?
    ועוד שאלה.. איך אני יכולה להגיע לתוצאות יותר טובות בריצת ה2000? כרגע 10:18 והמטרה שלי היא להגיע ללפחות 8:00
    תודה מראש, ספיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הכנה מוקדמת בעזרת "אחריי"

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    דני בארי
    27/12/2009

    ספיר שלום.
    פעילות עם משקל גבוה אינה פעילות בריאה לגוף, הסיבה שמבצעים ריצת אלונקה היא הכנה לגיבושים, טירונות ולצבא בכלל.
    מבחינתי לפחות אם לא הייתי "חייב" באלו"פ כושר קרבי לא הייתי מכניס אלונקות אך כפי שכבר כתבתי זה הכרחי.
    כאן המקום לסייג ולכתוב שלצערי ישנם גופים אשר רוצים להרשים החניכים ומייצרים פעילות במשקלים חסרי פרופורציה מה שגורם בעתיד (ולפעמים עתיד קרוב) שברי מאמץ, כאבי גב, כאבי ברכיים, עיכוב\ הפסקת גדילה, דלקות שוונת ועוד כל מיני בעיות. לא חייבים לעבוד עם משקלים מטורפים כדי להגיע לתוצאות (ואני רואה זאת אצלי בכל גיבוש וגיבוש).

    המלצתי לשיפור ריצת 2,000: בהנחה שה100% שלך הוא 10:18 לבצע במשך שלושה שבועות עד חודש ריצות של 2,500 מ' ב 12:54 (זה יוצא אותו קצב- פשוט הגדלתי המרחק) לאחר מכן לרוץ שוב 2,000 מדידה וזה ה-100% החדש ושוב 3 שבועות וחלוזר חלילה.
    שיהיה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום