מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ריצות קצרות הכרחיות?יואב25/08/2010
שלום,
קוראים לי יואב ואני עולה ליא'. המטרה שלי היא להתקבל לסיירת מטכ"ל. רציתי להירשם ל"יובל עילם" או הכנה לקרבי אחרת, אבל לאחר ששמעתי ממוחה הגעתי להחלטה שאתחיל להתאמן לבד ורק ב- יב' ארשם לגוף מכין כזה. ומכיוון שאני הולך להתאמן לבד מבלי השגחה של מומחה, השאלה שלי היא כזאת-
האם בכדי להתקבל ליחידות עילית כמו מטכ"ל אני חייב לרוץ ספרינטים טוב מאוד? ריצות ארוכות אני עושה טוב מאוד, בלי בעיה. אם אני כן צריך לדעת לרוץ ספרינטים טוב, האם זה דבר שאפשר ללמוד אותו או לשפר אותו בצורה כזו שתשנה את זה לגמרי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה יואב
תומר ניסני25/08/2010סיירות וסיירת מטכל בפרט,הספרינט זה חלק חשוב אבל לא הכי חשוב צריך להחזיק ריצה מהירה לאורך זמן.
אני לא יודע מי המומחה שהתייעצת איתו אבל בגיל שלך זה מומלץ קודם כל:
בניית יסודות אירוביים.
שיפור המהירות.
בנייתהיפרטרופיה(מסת שריר שריר).
ועידוד הורמון הגדילה.
אני לא יכול לתת לך על רגל אחת תוכנית אימונים תלת שנתית,אבל להתאמן לבד זה מתכון לפציעות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תשובה
דני בארי26/08/2010רק לחזק את תומר
ישנם כיום מס' גופים (אלו"פ כושר קרבי ביניהם) אשר ניתן להתחיל להתאמן כבר בכיתה יא'. אני מסכים עם "המומחה" ששאלת שאם אין תוכנית לשנתיין אין מה להתחיל בי"א.
הספרינטים זה דבר חשוב אך לא הכי היכולת המנטאלית היא החשובה ביותר!!! לא משנה כמה ספרינטר אתה אם לא תהיה חזק מנטאלית לא תשרוד את הגיבוש!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









