הכנה לגיבוש שייטת 13 ב12 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הכנה לגיבוש שייטת 13 ב12 חודשים
    עידן
    31/10/2010

    שלום שמי עידן ויש לי כמה שאלות בנוגע לאימונים לקראת הגיבוש והכנה לצבא בכלל.
    דבר ראשון אני מתאמן במקום שנקרא כושר אקסטרים בחיפה ושם מאמנים כושר קרבי והכנה לצבא(תיזוזים, אלונקות ,שקים ,חוסן מנטלי ,עזרה לצוות ועבודה כצוות בכללי ועוד..)
    יש 2 אימונים בשבוע בכושר אקסטרים, האימונים לא ממש קשים בשבילי והייתי רוצה לקחת על עצמי עוד משהו בשביל להתחזק השאלה אם זה אפשרי מבלי שיהיה לי שברי מאמץ או משהו אחר שיגרום לנזק בגוף.
    אני רוצה ללכת למכון כושר עוד שלושה פעמים בשבוע השאלה שלי היא האם זה יכול לגרום לנזק בגוף?והאם כדאי להתאמן בנוסף לכושר קרבי שאני כבר מתאמן?והאם כדאי להתאמן על ריצות בים לבד ואם כן כמה ק"מ?(הכושר שלי מצוין וגם מבחינה מנטלית אני לא נכנע מהר-למשל ריצת 2000 אני עושה ב7 וחצי דקות)
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכנה לגיבוש שייטת 13 ב12 חודשים - תגובה

    דני בארי
    01/11/2010

    עידן שלום
    אני ממליץ לא להתאמן יותר מ-3 אימונים בשבוע (עוד 3 בחדר כושר= פציעה)
    הייתי מוסיף אימון נוסף אך ספציפית אינני יכול להמליץ לך מאחר ואינני מכיר אותך
    מה שכן תקפיד על יום עבודה ויום מנוחה
    ומומלץ לדבר עם המדריך לראות שהאימון שלך לא מתנגש באימון הקבוצתי.
    שיהיה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום