כמה שאלות על יחידות מובחרות- קרבי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמה שאלות על יחידות מובחרות- קרבי
    מיקי
    07/12/2010

    אני עכשיו נכנס חזק לתחום ההכנה לצבא, הייתי בניסיון ביובל עילם.
    ויש לי כמה שאלות, מקווה שתדע לענות:
    1. לשייטת צריך לדעת לשחות כמו שחיין, או מספיק ישע שרכשת שהיית קטן? (אני יודע לשחות חזה וחתירה צולעת).
    2. עד מתי אפשר להרשם לגדנ"ע צלילה שבין י"א לי"ב לפי מה שהבנתי
    3. הבנתי שמהגדנ"ע צלילה אפשר לקבל גיבוש שייטת, אבל גם מהיום סיירות, אז מה זה כאילו שני צ'אנסים? אני יכול בתיאוריה ללכת לגדנ"ע צלילה, לקבל ולעשות את גיבוש שייטת, לא לעבור, ללכת ליום סיירות, לקבל גיבוש מטכ"ל ולסיים במטכ"ל?
    4. אני יודע שיש אנשים שמתכוננים כל החיים שלהם, נזכרתי מאוחר מידי? (16 וחצי, עם כושר בקאנטים)
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה שאלות על יחידות מובחרות- קרבי - תגובה

    תומר ניסני
    23/12/2010

    על מנת להתליח ביום סיירות:
    לרדת את ה-7 דקות שיהיה באיזור ה-6:45.
    לעשות כפיפות בטן ברצף לפחות 100.
    ושכיבות שמיכה מעל 80.
    השחייה זה חלק קריטי,אך לא פחות מזה אימוני כח.
    ולא מסת שריר!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה שאלות על יחידות מובחרות- קרבי - תגובה

    דני בארי
    31/12/2010

    לשאלותייך:
    1. ידע בשחייה ויכולת שחייה אומנם לא קריטיים אך מאוד, מאוד, מאוד עוזרים!!!
    2. לגדנ"ע צלילה ניתן להירשם עד סביבות מרץ- אפריל אם אני זוכר נכון אך הייתי בודק זאת ישירות אתם וכן בין יא- ליב.
    3. בדיוק מה שרשמת
    4. זה ממש לא מאוחר . יש לי המון חניכים שהתחילו בתקופה שציינת והצליחו בענק.
    5. שיהיה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה שאלות על יחידות מובחרות- קרבי - תגובה

    דני בארי
    31/12/2010

    לשאלותייך:
    1. ידע בשחייה ויכולת שחייה אומנם לא קריטיים אך מאוד, מאוד, מאוד עוזרים!!!
    2. לגדנ"ע צלילה ניתן להירשם עד סביבות מרץ- אפריל אם אני זוכר נכון אך הייתי בודק זאת ישירות אתם וכן בין יא- ליב.
    3. בדיוק מה שרשמת
    4. זה ממש לא מאוחר . יש לי המון חניכים שהתחילו בתקופה שציינת והצליחו בענק.
    5. שיהיה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום