טיפול ברפלוקס בעת חום ולקוציטים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול ברפלוקס בעת חום ולקוציטים
    עמית
    08/01/2008

    1 .רציתי לדעת עם התגלה חום 39 בתוספת -לקוציטים 27000 ונו 59% נויטרופילים- האם אוגמנטין במינון רגיל (באותו מינון כמו שהילד לוקח עכשיו צפורל רק מחליף אותו ובא במקומו כי זה אנטיביוטיקה יותר חזקה) זה מספיק ? ואם לא מה הטיפול הנדרש במקרה כזה ?(יש חום , ליקוציטים נויטרופילים ורפלוקס בדרגה 4 בתינוק בן 9 חודשים)


    2. במקרה של חום גבוה אם בודקים שתן לכללית וזה תקין זה מראה בודאות שאין סכנה לכליה מהרפלוקס או שצריך בנוסף (חובה ולא צריך) לבצע גם בדיקת דם וכן תרבית שתן ?

    אודה על תשובתך ב.

    בברכה עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עמית

    ד''ר לבנה סיני-טריימן
    09/01/2008

    כשיש חום עם לאוקוציטוסיס וחשד לזהום חידקי לפי הספירה המבדלת הרופא הבודק מחליט על טיפול אנטיביוטי רחב טווח שמכסה מספר אפשריות במקרה שלך בעיקר גם זהום בשתן וגם בראות- לפי הנחת העבודה נקבע סוג האנטיביוטיקה עד לקבלת תשובה מהתרביות ואז או שיש שינוי או שממשיכים באותו טיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עמית

    ד''ר לבנה סיני-טריימן
    09/01/2008

    ההמשך
    אם שתן לכללית תקין בדרכ זה מספיק רק הערה בנושא הזה לעיתים בתינוקות רכים וגיל 9 חודשים נכלל הסמנים של דלקת - לאקוציטים - לא מגיעים מיד , אז התשובה הנכונה לקחת כללית ותרבית תמיד בברכה ל סיני דר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו