עלייה ברמת הקריאטינין בעקבות נטילת תרופות

מנהל הפורום

פרופ` דניאל לנדאו
פרופ' דניאל לנדאו
לקביעת תור אצל פרופ' דניאל לנדאו ללא פרסום בפורום
 
  • עלייה ברמת הקריאטינין בעקבות נטילת תרופות
    אביעד
    12/05/2021

    שלום, האם אנפראניל או זיפרקסה יכולים לגרום לעליה במדד הקריאטינין ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר בין תרופות לערך הקראטינין

    פרופ' דניאל לנדאו
    12/05/2021

    התחלת טיפול באנלפריל, השייכת לאחת מקבוצות התרופות החשובות לטיפול הן בלחץ דם גבוה והן בחלבון בשתן שקשור למחלות כליה שונות- עלולה להיות מלווה בעליה קלה בקראטינין בדם. אך מומלץ לא להפביק האנלפריל לפני שמתיעצים עם הרופא שרשם תרופה זאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו