מיפוי כליות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיפוי כליות
    אפרת
    13/07/2008

    שלום רב, רציתי לקבל מידע בנוגע לבדיקה זו (מיפוי כליות). לבני בן 8 חודשים יש רפלוקס דרגה 4 (רק בצד אחד למזלנו...)נעשתה בדיקת אולטרסאונד שהייתה תקינה מבחינת גודל ומיקום הכליות. לפי לוח הבדיקות שהמליץ הרופא המטפל עלינו לבצע את המיפוי בקרוב מאוד. הייתי מעוניינת לקבל פרטים על הבדיקה, הבנתי שלא מתבצעת בהרדמה מלאה אלא ע"י הרגעה שמרדימה בד"כ. איזו מין הרגעה ניתנת? מהו החומר המרגיע? מהם הסיבוכים העלולים להתעורר עקב בדיקה כזו? האם יש הצדקה לבדיקה זו? האם ההורים נוכחים בה? אשמח לתשובה מהירה (עוד לפני שנעשה את הבדיקה) מודה מקרב לב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיפוי כליות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מפוי כליות

    ד''ר רפאל הלוי
    14/07/2008

    שלום
    מיפוי כליות מבוצע כדי לקבל מידע על תפקוד הכליה ובמקרה זה בעיקר לגבי הכליה בה יש את הרפלוקס שלעתים עשויה להיות פגועה. המיפוי לא דחוף היות ומבחינה מעשית כל תשובה לא תביא לפעולה כלשהי בטח לא בטווח הקרוב.
    לציין שסונר כליות לא יכול לתת תשובה על תפקוד כליה ולכן יש צורך במיפוי.
    הילד לא מורדם ממש אלא מקבל חומר מעט מרגיע כ trichloril או phenergan. יש מקומות שבהן המיפוי נעשה ללא כל צורך בהרגעה במידה והתינוק עייף וישן
    כעקרון מוזרק לילד חומר ולאחר תקופה של כשעה וחצי ( תלוי בסוג המיפוי) התינוק מצולם ומשוחרר ההורים יכולים ואפילו רצוי שיהיו עם הילד בחדר.
    אין סכנה בבדיקה זו .
    בהצלחה



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו