עזרה חשוב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה חשוב
    נטלי
    21/05/2010

    שלום עברתי ת.ד. לפני כשבועיים ומאז יש לי כאבים נורא חזקים בצד ימין בבטן ובגב צמוד לכליה שם גם קיבלתי את המכה (לציין שהייתי חגורה) לאחר כמה ימים הופיע שתן בדם הופנתי לאולטראסאונד דרכי השתן שהראה כי כליה ימנית בקוטר אורכי : 10 ס"מ התרחבות בינונית של המערכת המאספת מימין.
    כליה שמאלית בקוטר אורכי :9 ס"מ גודש קל של המערכת המאספת משמאל.
    כיס השתן הודגם היטב וגבולותיו סדירים.

    סובלת מכאבים עזים , בחילות, תשתוש ראייה לפעמים, כאבי ראש, לא יכולה להתאפק אחרת הכאבים מתגברים. בתנוחות מסויימות אני ממרגישה שאני לא יכולה לנשום שזה לוחץ לי על כל האזור הכאבים בעיקר בצד ימין, ויש תחושהב כאילו שופכים חומצה ושורפים אותי כמו שמזריקים לגוף חומר והכל בוער מבפנים .
    האם הבדיקה תקינה? ויש קשר בין ההתרחבות והגודש לכאבים העזים?
    מה אפשר לעשות נגד הכאבים?
    לא עשיתי ברור נוסף הופנתי לנפרולוג

    אשמח לתשובה יום נעים ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה חשוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בירור

    פרופ' אבישלום פומרנץ
    25/05/2010

    מומלץ לבצע CT
    מומלץ לעקוב לחץ דם , ת כליה.
    לשלול UTI
    סונר כליות חוזר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו