דיספלזיה של מפרק הירך וסידן גבוה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיספלזיה של מפרק הירך וסידן גבוה
    נועה
    04/07/2010

    תינוקת בת חמישה חודשים של חברה צריכה לעבור פרוצדורה
    שניקראת "רדוקציה סגורה" במפרק הירך- אחרי פריקה חוזרת ורצועות פבליק שלא עזרו....
    בנוסף בבדיקות דם יש לה סידן גבוה שלא ירד גם חודש לאחר הפסקת ויטמין D-


    ולשאלותיי:
    מכיוון שהיפרקלצמיה פוגעת בבניה של עצם- האם יש קשר גם לפריקות החוזרות של הירך ולכן הקושי בתיקון?
    האם יכול להיות סיכוי שהניתוח לא יעזור בגלל בעית הקלציום? כמו שהרצועות במשך 4 חודשים לא עזרו ולכן הגענו לניתוח?

    האם כל הדברים קשורים? ואיך קושרים אותם? והאם לא כדי לטפל בבעיית הקלציום לפני/במקביל לניתוח??

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • DDH

    ד''ר ענת אלקיים
    04/07/2010

    סידן גבוה דורש ברור מעבדתי ובמידת הצורך גם הדמיה. לפי שביקשו להפסיק ויטמין D אני מניחה שהרמות לא גבוהות והברור הראשוני תקין. יש לבדוק האם אין ויטמין D בתוספי מזון וכל דבר אחר שמקבלת קבוע,
    לחזור על רמות הסידן ואם עדיין גבוה לפנות לייעוץ נפרורלוג ילדים.

    דיספלזיה מולדת של מפרק הירך עוסקת בתנוחת הסחוסים של מפרק הירך עוד לפני ההתגרמות. עמדה לא נכונה תגרום לעיוות המפרק וסיבוכים בעתיד ומכאן החשיבות של התיקון. לדיספלזיה מולדת דרגות חומרה שונות, במידה ומדובר בדרגה גבוהה דרוש יעוץ שכולל בדיקת התינוקת ובדיקות ההדמיה ע"י רופא מומחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו