מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כמה שאלותאתי הלוי01/01/2008
שלום רב!!!
קצת רקע : שאלתי אותך לפני כשבוע בערך לגבי מחלת הגלורופונפריטיס .ואכן קיבלתי את תשובות של בדיקות הדם שביצענו והייתי רוצה לדעת מה הם אומרים:
ANTISTREPTOLYSIN O = 803
C-REACTIVE PROTEIN= 0.09
COMPLEMENT C3=31.4
COMPLEMENT C4=20.4
ויש הערות שה 22.11.07 המכשיר והשיטה השתנו לגבי הבדיקות
כמו כן כמו שאמרת אכן הצבע של השתן התבהר ממש אחרי 14 יום אבל עדין יש כמות של 4+ של דם
וכמות של 1+ חלבון .
אנחנו עדין שומרים על תזונת דלת מלח ונמצאים בביקורת של ל.ד משקל ושתן פעמיים בשבוע הל.ד תקין עומד על 95/37 (ילד בן 2.5) וכמו כן ביום חמישי יש לנו פגישה עם נפרולוג ילדים להמשך טיפול
והערכת מצב .
את חושבת שלפי מצב הבדיקות המצב משתפר????
תודה רבה
אתי ....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לגב הלוי
ד''ר לבנה סיני-טריימן08/01/2008אכן נראה שהמחלה היא כתוצאה מהספטרפטוקו ואפשר להיות אופטימיםם יש לוודא שC3 חוזר לנורמה תוך 12 שבועות ואז ניתן להרגע
דם בשתן במיקרוסקופ יכול להמשך אפילו שנה ולהתגבר בעת חום אך אם הC 3 עולה לנורמה ניתן בהחלט להרגע ולהבטיח בבטחון של 99.9% החלמה מלאה בריאות דר לבנה סיני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרב תודות
אתי הלוי08/01/2008תודה
אכן כמו שאת מאבחנת זה בדיוק מה שאבחן הנפרולוג שאיתו אנחנו בטיפול וזה מאד מרגיע שיש תשובה אחת לשני מומחים
ואכן גם הנפרולוג טען שהדם יכול להיות גם שנה אבל נבדוק בעוד חודשיים בדיקות דם לתפקודי כליות וC3 ואכן אני נקווה שהוא יחזור לרמתו
תודה לך עד עכשיו
אתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתי
ד''ר לבנה סיני-טריימן08/01/2008בשמחות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
יחס רנין ואלדוסטרון ותוצאות בדיקת דם
תוצאות אולטרסאונד כליות ומה פירושם
גבר בן 50 GFR לא תקין
תוצאות בדיקות דם מלחיצות
כליה ימנית אגנית מתפקדת זה משהו שאפשר לחיות איתו
משמעות של ציסטה קורטיקלית בכליה
בדיקות שתן ודם ותוצאות הבדיקות
הידרונפרוזיס כליה שמאלית אצל תינוק
כליות אגניות בעובר וסיכוי לתפקוד תקין
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)