אפידורל הליכה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אפידורל הליכה?
    רות
    26/10/2011

    שלום לכולן

    שמעתי על מה שנקרא "אפידורל הליכה" - מינון נמוך יחסית של אפידורל המאפשר המשך תנועה + לא מחייב לידה בשכיבה אלא כן מאפשר לידה בכריעה על כל גווניה

    האם אכן כך הדבר? האם אפשר לקבל קצת יותר מידע ודוגמאות על העיניין?
    האם כל לקיחה של אפידורל מחייבת הכנסת קטטר?


    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפידורל הליכה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפידורל מהלך - מה קורה בשטח

    אורנה דן
    26/10/2011

    בפועל, לא ניתן לרדת מהמיטה גם אם מקבלים אפידורל מהלך. קשה לצפות איך ישפיע חומר ההרדמה על כל אחת ואחת, בדרך כלל זה לא משתק את הרגליים, ומאפשר עמידת שש על המיטה, כשהיולדת נשענת על הכדור, או על משענת המיטה (תוכלי לשלוח לי מייל, ואשלח לך במייל חוזר תמונות שממחישות את התנוחה)
    לא כל לקיחת אפידורל מחייבת קטטר, תלוי תוך כמה זמן ממתן האפידורל תסתיים הלידה, ותלוי במדיניות של בית החולים. בירושלים לא מכניסים קטטר כשיגרה, אלא רק לאחר שהשלפוחית מתמלאת שואבים באופן חד פעמי. לרוב לא ניתן לתת שתן בצורה טבעית כשהאזור רדום, אבל נותנים את האפשרות לנסות.
    יש בתי חולים (במרכז) שמיד אחרי האפידורל מכניסים קטטר קבוע, שנשאר שם לאורך כל הלידה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום