התלבטות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התלבטות
    שירי
    23/09/2012

    לידה ראשונה עברתי בתל השומר במרכז ללידה טבעית. בעלי שימש כ"דולה" רוב הלידה. הג'קוזי מאוד עזר לשיכוך הכאבים. לא התקבלה עזרה משמעותית שאני זוכרת מהמיילדת שם. כעת לפני לידה שנייה אני בהתלבטות . האם לחזור ללדת בתל השומר. יש שם אפשרות ללדת במים. מצד שני יש לי חשש גדול שהמיילדת שוב לא תעזור בלידה ובעלי יצטרך לשמש שוב כדולה. אפשרות נוספת היא ללדת בבי"ח מאיר בחדר לידה טבעי. עם אופציה לקחת שם מיילדת או דולה. הבעיה הנוספת היא המרחק לבית החולים. אני מתגוררת בתל אביב. ולידה שניה אמורה להיות הרבה יותר מהירה. לגבי בי"ח ליס יש שם גם חדר לידה טבעי אך החשש שלי שהלידה שם תהיה דומה לזאת שהיתה לי בתל השומר. יש לי חשש שגם בלידה השניה תהיה לי חסרה התמיכה של המיילדת בתהליך הלידה.
    מה דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התלבטות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירי שלום

    אורנה דן
    27/09/2012

    אם אהבת את החדר הטבעי בתל השומר, למה שלא תקחי גם דולה בנוסף למיילדת? זה נשמע שאת מצפה מהמיילדת להיות דולה, אבל היא לא. יש לה תפקיד אחר.
    אני מציעה לך לחזור לתל השומר, ולהביא איתך דולה, שתערוך איתך מספר פגישות לפני הלידה, כדי שתכירו אחת את השניה, כדי שתרגישי בנוח איתה, וכדי שהיא תבין מה הציפיות שלך ממנה. דולה טובה תשתלב מצויין במערך הזה, וגם תדע לשתף את בעלך בלי שהוא ירגיש שהכל על הכתפיים שלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום