שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    מירי
    17/09/2008

    שלום רב אני בהריון שני. הבן הבכור שלי כבר בן 12 ולכן זה רחוק מאוד ממני אבל ההריון הראשון , כמובן טבעי, היה טראומתי בגדר סיוט. שכבתי 45 שעות בבית חולים, כי לא הצליחו לקדם את הלידה. עשו זירוז, פטידין, אפידורל ופקיעת מים עם המסרגה. בדיעבד היום אני חושבת שאני הייתי אשמה כי נסעתי לבית החולים איך שפקע לי הפקק הרירי שהיה מלווה בכמה טיפות דם זה מה שהצליח להפחיד אותי ורצתי לשם מייד. גם הפעם זה הוא הריון טבעי, אך אני לא מוכנה לעבור מה שעברתי בבית החולים הנוראי הזה. יש לציין ששאלתי כמה נשים על בית החולים העמק עפולה, ואמרו לי שהוא השתפר מאז 12 שנה אחורה מהלידה הראשונה. גם אם לא אצליח ללדת בלידה טבעית, אני רוצה להכין את עצמי נפשית כדי להתכונן לרגע נכון בבית שהצירים כבר ממש צירים למרות שפקק משתחרר, שזה אומר לבטח עוד עשרות שעות קדימה לאחר פקיעתו, ולא רוצה לרוץ מהר לבית החולים. אני בשבוע 27 כרגע, ומאוד חשוב לי לעבוד עם עצמי או עם מישהי להכנה ללידה. אני אשמח מאוד להכוונתכם, ולשמוע אם יש מישהי שעובדת באיזור בית החולים העמק עפולה, יחד עם זאת אשמח אם תאירו את עיניי מה עושים כדי לעכב את המירוץ לבית החולים ולצאת בזמן מבלי להשאר יומיים וחצי מיותרים בבית חולים. אודה לכם מאוד על עצתכם. מירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מירי שלום

    נעמה
    21/09/2008

    כשאת מגיעה מוכנה ללידה, מכירה את התהליך הטבעי של לידה, מקשיבה לסימנים ולקצב של גופך, אז חווית הלידה שלך יכולה להיות נפלאה. להגיע רגועה ללידה, להאמין ביכולות שלך, לסמוך על הדחפים העולים בך במהלך לידה, כל אלה יכולים לשנות באופן חיובי את חווית הלידה שלך. אני יודעת שבמקרים רבים, נשים שחוו לידה ראשונה טראומטית, חוששות מאוד מהלידות הבאות. אבל עם תמיכה טובה והדרכה את בהחלט יכולה לחזק את עצמך, ולהגיע מוכנה ללידה. אני לא מכירה דולות או מדריכות הכנה ללידה מהאזור שלך, אבל בטח תקבלי המלצות מהבנות בפורום. הפקק הרירי זה סימן מבשר לידה, ולא סימן מיידי להתחלת לידה. כלומר, אינך צריכה לרוץ לבית יולדות כשהפקק הרירי נופל. הלידה יכולה להתרחש בטווח של עד שבועיים מרגע שהפקק נופל, כך שאת בהחלט יכולה להיות רגועה. גם כשמתחילים צירים, אינך חייבת לרוץ לבית יולדות, את יכולה לתזמן מרווח של 4-5 דקות בין תחילת ציר אחד למשנהו במשך כשעתיים, ורק אז לנסוע לבית יולדות. בזמן הצירים בבית, יש תרגילים ותנוחות שונות שאת יכולה לעשות כדי להקל על עצמך. אני ממליצה על הספר "לידה פעילה", יש בו מידע רב על תרגילים ותנוחות לידה שאת יכולה לתרגל בבית ואח"כ גם במהלך הלידה. אני מקווה שתימצאי לעצמך תומכת/ מדריכת הכנה ללידה שתדריך אותך, תרגיע אותך ותעודד אותך לקראת הלידה. זה חשוב מאוד. שיהיה המשך הריון קל ונעים, ולידה טובה! נעמה גבאי, דולה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מירי שלום

    אורנה דן
    22/09/2008

    אכן, השתנו דברים רבים מאוד במהלך ה12 שנים האחרונות, ובכל זאת יש חשיבות להכנה שאותה את מבקשת לעשות. אישית אינני מכירה מישהי באזורך, מקוה שאפרת תיכנס לכאן ותמליץ לך. כדאי לך לעשות 2 פגישות, שיעסקו הן בעיבוד הלידה הקודמת, והן בהתכוננות ללידה הקרובה.
    ברגע שלמדת כלים להתמודד עם הצירים בבית, את רגועה ובטוחה בעצמך, ואינך ממהרת לבי"ח. אם תהיה איתך דולה בביתך, זה יוסיף עוד יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום