פתיחה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פתיחה
    מירי
    04/10/2008

    שלום רב אני כבר בשבוע 29, ולאור מה שכתבתי כאן למטה על החשש מלידה בבית חולים, גם מצאתי את החלק האקטיבי של הלידה שמצויין כאן למטה על 4 ס"מ פתיחה. שאלתי היא: איך אני ארגיש שאני כבר ב-4 ס"מ פתיחה? האם יש ליולדת מושג או מגע עם היד לגבי כמה פתיחה יש או שצריך שמישהי תאמר לה זאת? באופן כללי פתיחה של 4 ס"מ זה עדיין לא פתיחה בה הראש מגיח כך שיש עוד המון שעות עד למצב של פתיחה ל-10 לא כך? אני שואלת זאת מכיוון שעברתי את הלידה הראשונה מרגע שירד הפקק וזאת היתה טעות נוראית כי "שחטו" אותי שם יומיים של כאבים, ואני לא מוכנה לעבור זאת שוב, אני רוצה לקחת אחריות על עצמי ועל איך תיראה הלידה שלי. יש סממנים שמראים על תחילת פתיחה באופן כללי? גם אם נגיד הפתיחה היא 2 ס"מ, יש לכך איזה שהוא סימן או הרגשה מיוחדת? אשמח אם תשתפו אותי או תחוו את דעתכן. תודה מראש מירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פתיחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מירי,

    אפרת מינסקי
    05/10/2008

    לרוב יולדות מדווחות על תחושה שונה באופי הצירים ובתשומת הלב שהם דורשים מהן בשלבים שונים של הלידה. לידה יכולה להתקדם מהר מאד או לאט ואיך דרך לדעת מה יקרה. אם את חוששת מלהגיע מוקדם מידי לבית החולים אולי כדאי לשקול לקחת דולה שתלווה אותך כבר מהבית משלבי הלידה המוקדמים ותוכל להעריך (גם בלי בדיקת פתיחה..) באיזה שלב את נמצאת ומתי הזמן לצאת לדרך. יש דולות (ותיקות ומנוסות) שישמחו להיות איתך בבית ויודעות לזהות מהו הזמן הנכון..
    לידה טובה ובהצלחה!
    אפרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך לדעת מתי לצאת לבית חולים

    אורנה דן
    05/10/2008

    בדיקת פתיחה מתבצעת בד"כ ע"י המיילדת. עד אז, בעוד היולדת ובן הזוג נמצאים בבית, הדרך לעקוב אחר התפתחות הלידה, הם הצירים והשעון. מודדים את אורך הציר ואת המרווחים בין הצירים, ולפי הפרמטרים הללו מחליטים מתי הגיע הזמן לצאת לבי"ח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום