מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פתיחהמירי04/10/2008
שלום רב אני כבר בשבוע 29, ולאור מה שכתבתי כאן למטה על החשש מלידה בבית חולים, גם מצאתי את החלק האקטיבי של הלידה שמצויין כאן למטה על 4 ס"מ פתיחה. שאלתי היא: איך אני ארגיש שאני כבר ב-4 ס"מ פתיחה? האם יש ליולדת מושג או מגע עם היד לגבי כמה פתיחה יש או שצריך שמישהי תאמר לה זאת? באופן כללי פתיחה של 4 ס"מ זה עדיין לא פתיחה בה הראש מגיח כך שיש עוד המון שעות עד למצב של פתיחה ל-10 לא כך? אני שואלת זאת מכיוון שעברתי את הלידה הראשונה מרגע שירד הפקק וזאת היתה טעות נוראית כי "שחטו" אותי שם יומיים של כאבים, ואני לא מוכנה לעבור זאת שוב, אני רוצה לקחת אחריות על עצמי ועל איך תיראה הלידה שלי. יש סממנים שמראים על תחילת פתיחה באופן כללי? גם אם נגיד הפתיחה היא 2 ס"מ, יש לכך איזה שהוא סימן או הרגשה מיוחדת? אשמח אם תשתפו אותי או תחוו את דעתכן. תודה מראש מירי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום מירי,
אפרת מינסקי05/10/2008לרוב יולדות מדווחות על תחושה שונה באופי הצירים ובתשומת הלב שהם דורשים מהן בשלבים שונים של הלידה. לידה יכולה להתקדם מהר מאד או לאט ואיך דרך לדעת מה יקרה. אם את חוששת מלהגיע מוקדם מידי לבית החולים אולי כדאי לשקול לקחת דולה שתלווה אותך כבר מהבית משלבי הלידה המוקדמים ותוכל להעריך (גם בלי בדיקת פתיחה..) באיזה שלב את נמצאת ומתי הזמן לצאת לדרך. יש דולות (ותיקות ומנוסות) שישמחו להיות איתך בבית ויודעות לזהות מהו הזמן הנכון..
לידה טובה ובהצלחה!
אפרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך לדעת מתי לצאת לבית חולים
אורנה דן05/10/2008בדיקת פתיחה מתבצעת בד"כ ע"י המיילדת. עד אז, בעוד היולדת ובן הזוג נמצאים בבית, הדרך לעקוב אחר התפתחות הלידה, הם הצירים והשעון. מודדים את אורך הציר ואת המרווחים בין הצירים, ולפי הפרמטרים הללו מחליטים מתי הגיע הזמן לצאת לבי"ח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)