מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהירדן26/10/2008
שלום רב ,אני נמצא בשבוע 37 להריוני השני .מאוד רוצה ללדת בלידה רגילה ולא קיסרי . את ההריון הקודם והראשון סיימתי בניתוח קיסרי בשבוע 41+3 ,ה התחיל עם מיעוט במי שפיר ולאחר זירוז דרך הנרתיק ( 12 שעות ) חלה האטה בדופק העובר והחליטו על ניתוח . ברצוני לציין כי הזירוז גם רק לצירים ולא הייתה לי פתיחה כלל ולא ירידת מים .לא התקדם כלום . הרופא אמר כי אני יכולה להזמין תור לניתוח או לחכות ללידה רגילה ואם לא אז בשבוע 40 להיכנס לקיסרי . נא עזרו לי להגיע ללידה רגילה , איך אני גורמת לגוף ליצר צירים ??? נ.ב העובר כבר היתפך ואני מרגישה את הבטן כבר נמוכה . תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לידה רגילה אחרי קיסרי
אורנה דן26/10/2008שלום לך ירדן יקרה
מהסיפור הקיסרי שלך ניתן להבין שהסיבה שהובילה לקיסרי היתה צירוף מקרים ששייך אך ורק להריון הקודם, למהלך הספציפי שלו.
אין שום סיבה שגם ההריון הזה יסתיים בקיסרי. אנחנו לא צריכים לעמוד עם סטופר לתינוק ולהתחיל להאיץ בו רק בגלל שאנחנו עשינו חישובים וסטטיסטיקות ולפיהם קבענו "תאריך משוער ללידה". לכל עובר יש את אורך ההריון המתאים לו, ואת התאריך הנכון לו להיוולד. גם אם זה בסוף שבוע 42. גם הרופא שלך לא אמור להלחיץ אותך להיכנס לקיסרי בשבוע 40 בלי שום סיבה הגיונית, שכן ניתוח הוא סיכון ואילו המתנה של שבוע או שבועיים נוספים על פי רוב תביא לתוצאה המיוחלת של גוף שמייצר צירים בעצמו ויולדת מאושרת אחרי לידה טבעית.
מכיוון שאת חפצה בלידה רגילה אחרי קיסרי, אשמח לערוך איתך פגישת הכנה ללידה כזאת, תוך מודעות לקשיים שיכולים להיווצר וכיצד מתמודדים איתם.
שלך
אורנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
