שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    ירדן
    26/10/2008

    שלום רב ,אני נמצא בשבוע 37 להריוני השני .מאוד רוצה ללדת בלידה רגילה ולא קיסרי . את ההריון הקודם והראשון סיימתי בניתוח קיסרי בשבוע 41+3 ,ה התחיל עם מיעוט במי שפיר ולאחר זירוז דרך הנרתיק ( 12 שעות ) חלה האטה בדופק העובר והחליטו על ניתוח . ברצוני לציין כי הזירוז גם רק לצירים ולא הייתה לי פתיחה כלל ולא ירידת מים .לא התקדם כלום . הרופא אמר כי אני יכולה להזמין תור לניתוח או לחכות ללידה רגילה ואם לא אז בשבוע 40 להיכנס לקיסרי . נא עזרו לי להגיע ללידה רגילה , איך אני גורמת לגוף ליצר צירים ??? נ.ב העובר כבר היתפך ואני מרגישה את הבטן כבר נמוכה . תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לידה רגילה אחרי קיסרי

    אורנה דן
    26/10/2008

    שלום לך ירדן יקרה
    מהסיפור הקיסרי שלך ניתן להבין שהסיבה שהובילה לקיסרי היתה צירוף מקרים ששייך אך ורק להריון הקודם, למהלך הספציפי שלו.
    אין שום סיבה שגם ההריון הזה יסתיים בקיסרי. אנחנו לא צריכים לעמוד עם סטופר לתינוק ולהתחיל להאיץ בו רק בגלל שאנחנו עשינו חישובים וסטטיסטיקות ולפיהם קבענו "תאריך משוער ללידה". לכל עובר יש את אורך ההריון המתאים לו, ואת התאריך הנכון לו להיוולד. גם אם זה בסוף שבוע 42. גם הרופא שלך לא אמור להלחיץ אותך להיכנס לקיסרי בשבוע 40 בלי שום סיבה הגיונית, שכן ניתוח הוא סיכון ואילו המתנה של שבוע או שבועיים נוספים על פי רוב תביא לתוצאה המיוחלת של גוף שמייצר צירים בעצמו ויולדת מאושרת אחרי לידה טבעית.
    מכיוון שאת חפצה בלידה רגילה אחרי קיסרי, אשמח לערוך איתך פגישת הכנה ללידה כזאת, תוך מודעות לקשיים שיכולים להיווצר וכיצד מתמודדים איתם.
    שלך
    אורנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום