לידה טבעית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לידה טבעית
    רונית
    29/10/2008

    נשים יקרות!!
    שמי ענת אני בת 31 פחדנית מכל דבר וכל כאב לא בא בחשבון!! נכנסתי להיריון לא מתוכנן (וטוב שכך) כל ההיריון הייתי מוטרדת מכל סיפורי האימה שיש לכל הנשים.. מה יהיה עליי מה זה החתך הזה שכל העולם מדבר עליו?? והצירים אלוהים??!!והכאב ?? בקיצור סרט רע.
    התחלתי לבדוק באינטרנט איך ניתן ללדת ללא כאב.. (גם כן אני והשטויות שלי..) עיניי צדו את האתר של הדולה נעמה גבאי, לא אשכח זה היה יום שבת שלחתי לה מייל שתיצור עימי קשר . הגב' ישר תקתקה עיניינים ויצרה עימי קשר, לא רציתי לעשות עסקים בשבת אז קבענו מועד אחר ואכן נפגשנו.
    לא יודעת איך להסביר זאת אבל היה לי קליק איתה, נראתה לי בחורה מדהימה בעלת אנרגיות חיוביות ביותר. סיפרתי לה שבמשך כל ההיריון לא עשיתי בדיקות דם כי אני מפחדת מאוד, ויש לי פחדים מטורפים מכאב. היא לא שפטה אותי להיפך תמכה ותמכה ותמכה.
    עברתי איתה כברת דרך של טיפולים והתייעצויות בכל נושא, הבחורה פשוט מדהימה תמיד ידעה לומר לי את המילה הנכונה, העידוד, הכתף פשוט הכל... לא אלאה אתכן בפרטים .. היום ה 29.10.08 אני בבית אחרי לידה מדהימה שהתרחשה לפני יומיים כן לפני יומיים!! ילדתי רגועה ומקסימה בזכות הריון מדהים ורגוע עם הטיפול הנכון של נעמה. לידה טבעית (ראשונה) ללא קרעים ללא תפרים בזכות אלוהים כמובן ששלח אליי את הבחורה הזו. עם כל הכבוד לבעלי שהיה שם בשבילי לא הייתי עוברת את זה בלעדיה!! נשות ישראל היקרות העומדות לפני לידה אנא צרו עם נעמה גבאי קשר
    או איתי 0543100543 המלצה זו לא המילה הנכונה, זו פשוט חובה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לידה טבעית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזל טוב ענת, ותודה ששיתפת אותנו

    אורנה דן
    02/11/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזל טוב!

    אפרת מינסקי
    02/11/2008

    איזה כיף לשמוע פירגון שכזה.
    מאחלת לך פוסט קל, שפע חלב, הרבה בריאות ושמחה.
    אפרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום