ליווי דולה במרכז לידה טבעית תה"ש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ליווי דולה במרכז לידה טבעית תה"ש
    טל
    18/01/2009

    שלום רב, אני בשבוע 33 להיריון, זו הלידה הראשונה שלי ואני רוצה מאוד ללדת לידה טבעית. נרשמתי ללידה בחדרי הלידה הטבעית בתל השומר ממש לאחרונה, וקיבלתי מהם תגובה קצת מוזרה לשאלתי האם ניתן לצרף דולה אל חדר הלידה. התשובה הייתה שהם "לא מבינים מדוע יש בזה צורך, מכיוון שתהיה לי מיילדת צמודה". רציתי לדעת מה דעתכן בנושא (כי הם כמובן לא שוללים כניסה של דולה אם אחליט בכל זאת לצרפה) אני מבינה שחלק מהצלחתה של לידה טבעית ופעילה תלוי גם ביכולת של מי שנמצא איתי לדעת לעסות, ללחוץ, להכווין ולתמוך על מנת להקל על כאבים, לסייע בקצב הלידה, וכו.... לפי השיחה שהתנהלה עם המיילדת בתל השומר, הם משתדלים "להתערב כמה שפחות ולתת ליולדת למצוא את התנוחות ומהלך הלידה הנכון עבורה". אני מעט מבולבלת, כי אני מרגישה שאני זקוקה לתמיכה צמודה יותר ממה שמשתקף מהאמירה הזו. מדבריהם, אני בעצם לא בטוחה שמיילדת בחדר הלידה הטבעי אכן תיתן לי את כלל התמיכה שתסייע לי ללדת לידה טבעית ופעילה מתחילתה ועד סופה, ומנגד, אולי המיילדות בחדרי הלידה הטבעית כן עושות זאת, ואני לא מבינה נכון את דבריהם. בכל אופן, הייתי שמחה לשמוע על דעתכן, כנשות מקצוע שמכירות את תה"ש וגם להבין האם יש מקום לשלב דולה לדעתכן. אשמח להמלצות בנוגע לדולות. המון המון תודה, ותודה על הפעלת הפורום המוצלח! טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום טל,

    אפרת מינסקי
    18/01/2009

    במרכז הלידה הטבעי בתה"ש יש כמה מילדות ובעצם את תקבלי את זו שבכוננות כשתגיעי ללידה. כיון שאין דרך לבחור מילדת ספציפית את לא יכולה לדעת מראש האם המילדת שתקבלי תהיה איתך בדרך ובצורה שאת רוצה או שלא. כל מילדת עובדת ממקום אחר - יש שתומכות יותר והן ממש כמו דולות ואז אולי באמת אין צורך בדולה נוספת, ויש כאלה שפחות תומכות ואז תרגישי בחוסר של התמיכה שאת מבקשת. אפשרות אחת היא לבוא עם דולה בכל מקרה ואולי אפשר למצוא מישהי שתהיה מוכנה להיות בסטנד ביי (תמורת תשלום כלשהו כמובן) וכשתגיעו לחדר לידה תחליטו האם היא נחוצה או לא..
    אפשר כמובן גם להזמין חברה טובה או מישהי שהיא לא דולה מקצועית שתבוא אתכם.
    בהצלחה ולידה טובה!
    אפרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה המהירה ושאלה נוספת..

    טל
    18/01/2009

    הי אפרת. תודה על התגובה. את חושבת שבן זוג ש"מתאמן" איתי בבית על נקודות לחיצה, עיסויים ותנוחות יכול להוות תחליף לדולה במצב כזה? ובנוסף, שאלה אחרת לגמרי - בנוגע לשתיית תה עלי פטל. הבנתי שכדאי להתחיל רק מהחודש התשיעי, אבל ישנם כאלו בממליצים להתחיל כבר מן החודש השביעי. הנושא מוכר לך? יש לך המלצה? שוב תודה רבה! טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טל שלום. הרגשתך הפנימית היא הקובעת

    אורנה דן
    18/01/2009

    מהתשובות שקיבלת את מבינה שאין התנגדות, אז אמרו לך שלא מבינים למה את צריכה. אם את הולכת לקנות בלנדר, המוכר יכול להגיד לך: אני לא מבין למה את צריכה, במילא יש לך פוד פרוססור. אוקיי, אז הוא לא מבין למה את צריכה, ואת כן יודעת שאת צריכה, כי אולי הפונקציות דומות, אבל בכל זאת זה אחרת.
    זה בעצם כל הסיפור. התגובות שקיבלת לא צריכות להחליש אותך או לבלבל אותך. כפי שאפרת כתבה, מיילדת צמודה תקבלי אך לא תדעי מראש מי זו תהיה, לעומת דולה, שתוכל לעשות איתך תהליך עמוק של היכרות, התיידדות, ואף הכנה ללידה, והיא תהווה עבורך גורם שנוסך הרבה חום ובטחון. המיילדת תוסיף את המימד של המקצועיות, וניהול הלידה, בעוד הדולה מעניקה את המגע החם והתומך, תומכת ברכות גם בבן הזוג, ואין לך מה לחשוש. אף אחד מהם לא יהיה מיותר.
    אני ליוויתי לידות בתל השומר, ועבדתי בהרמוניה עם המיילדות, לא צריכה להיות בעיה, ואשמח ללוות גם אותך אם תחפצי בכך.
    המשך הריון בריא ולידה מאושרת,
    אורנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום