לידת מים עם תאומות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לידת מים עם תאומות
    תאומות בדרך
    23/05/2009

    שלום:)

    יש לי תאומות בדרך (שבוע 23), הריון ראשון.
    מאוד מאוד הייתי רוצה ללדת לידת מים, אם המנח שלהן יאפשר זאת.
    אני מרגישה טוב במים, תמיד, ובשבילי זה מרגיש טבעי לגמרי.
    אבל מבירורים אני מבינה שבבתי החולים לא מאפשרים לידת מים, בג'הרה דולה אילן הלוי לא מיילד תאומים, ובבית זה פשוט מסוכן מדי..
    לוותר? יש אופציות נוספות?

    תודה תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לידת מים עם תאומות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קודם כל בשעה טובה..

    אפרת מינסקי
    23/05/2009

    האפשרות היחידה שאני חושבת עליה היא לנסות את דר. שיפטן ולבדוק איתו אפשרות שהוא ילווה אותך בלידת בית.
    אולי לאורנה יהיו רעיונות נוספים...
    בהצלחה ולידה טובה.
    אפרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דומה שמיצית את כל האפשרויות

    אורנה דן
    23/05/2009

    אין לידות מים בבתי חולים.
    ככל הידוע לי כל מיילדות הבית לא מיילדות תאומים. היחיד שחשבתי עליו הוא אכן דר אילן הלוי, אך אם כבר ביררת איתו וגם הוא לא מאפשר זאת, לא נראה לי שיש אופציה נוספת. הדבר היחיד שאת יכולה לנסות הוא להתקשר לכל מיילדות הבית אחת אחת, ולבדוק אם יש מישהי שאכן כן מוכנה ליילד תאומים. קשה לי להאמין.
    בכל אופן, מה שיותר חשוב מלידת מים, הוא לעשות הכנה טובה ללידת תאומים, שתכלול את ההתכוננות לכל התרחישים. בלידת תאומים יכולות להיות התרחשויות שונות וצריך להיות מוכנים לכל. אם תרצי אוכל להכין אתכם הכנה פרטנית ללידת תאומים, ולאור הדברים שנלמד יהיה לך קל יות להחליט איפה את רוצה ללדת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה!

    תאומות בדרך
    24/05/2009

    אשקול את כל האופציות, במיוחד לקראת שבוע 30, שאז, לפי מה שאמרו לי, יוכלו לדעת לפי מנח התינוקות אם יש בכלל מצב ללידה טבעית, או שבכל מקרה אצטרך ללדת בניתוח קיסרי.
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום