מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לידה טבעית בתל אביבשרון18/09/2009
שלום, שמי שרון ואני מתחילה שבוע 26. תמיד היה לי ברור שאני רוצה לפחות לנסות ללדת באופן טבעי. מה יהיה אני כמובן לא יודעת...אבל מאוד רוצה לנסות טבעי.
שאלתי:
האם מישהי ילדה טבעי באיכילוב? האם המקום ערוך לכך? אם לא, האם יש בית"ח אחר מומלץ לעניין באיזור המרכז?
2. האם ללכת לקורס הכנה ללידה של איכילוב, או האם עדיף ללכת לקורס פרטי המתמחה בלידות טבעיות?
3. האם מישהי כבר ניסתה את מכשיר ה EASYLABOR? שמעתי שעוזר מאוד. אשמח לשמוע תגובות.
תודה רבה, שנה טובה, ולידה קלה לכולן!
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום שרון,
אפרת מינסקי19/09/2009יש בהחלט כאלה שילדו טבעי באיכילוב. ערוך ללידה טבעית? ללידה טבעית כעיקרון לא צריך כלום חוץ מיולדת...
האם כדאי לבחור באיכילוב ללידה טבעית? שאלה טובה. בית החולים הזה ידוע באחוזי האפידורל הגבוהים מאד שלו מה שאומר בעיני שאין תמיכה משמעותית ליולדת שמעונינת ללדת לידה טבעית. בנוסף אין שם כניסה לדולות כלומר - רצונך וזכותך הטבעית לבחור את המלווים שלך לא מכובדת שם. שוב, בעיני, אומר הרבה על ההתנהלות וה"אני מאמין" של בית החולים בכל מה שקשור ללידה טבעית.
אני ממליצה לזוגות שאני מלווה לקראת הלידה ובלידה לחפש מקומות פתוחים יותר, סבלניים יותר ומכבדים יותר את רצונותיהם ובקשותיהם. באיזור המרכז יש הרבה בתי חולים, כמו תה"ש, בלינסון, לניאדו , מאיר ומעיני הישועה.
לגבי קורס הכנה ללידה - פעמים רבות אני נשאלת לגבי הקורסים של בתי החולים וקופות החולים לעומת קורסים פרטיים. בקורס פרטי למדריכה אין אינטרס "למצוא חן" בעיניך ולא משנה לה היכן תלדי ולכן היא יכולה להיות הרבה יותר אמיתית לגבי עובדות ונתונים שאולי לא תשמעי בקורסים הממוסדים. היא גם לא מחויבת לנהלים ופרוטוקולים של אף חדר לידה ולכן יכולה לתת לכם תמונה מלאה ומדויקת יותר על הנהלים (ועל ההבדלים בין בתי החולים בנהלים) ולתת לכם כלים לדעת מתי הנהלים לטובתכם ולטובת בריאות העובר שלך ומתי הם נהלים שאולי אפשר להגמיש אותם, לסרב להם מבלי לסכן את בריאותכם.
אני לא מכירה את המכשיר באופן אישי ולא מכירה כאלה שהתנסו בו - רק פרסומים שיווקיים. אם את מתנסה אשמח אם תחזרי ותספרי לנו .
בהצלחה ולידה טובה!
אפרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אפרת..
שרון19/09/2009מה זאת אומרת אין כניסה לדולה? ספציפית לדולה או שבכלל לא מאפשרים מלווים בחדר הלידה? אני בעיקרון רוצה את אמא שלי (כדולה...) ואת בעלי. לא יהיה אפשרי באיכילוב...ובכלל?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



