לידה טבעית בתל אביב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לידה טבעית בתל אביב
    שרון
    18/09/2009

    שלום, שמי שרון ואני מתחילה שבוע 26. תמיד היה לי ברור שאני רוצה לפחות לנסות ללדת באופן טבעי. מה יהיה אני כמובן לא יודעת...אבל מאוד רוצה לנסות טבעי.
    שאלתי:
    האם מישהי ילדה טבעי באיכילוב? האם המקום ערוך לכך? אם לא, האם יש בית"ח אחר מומלץ לעניין באיזור המרכז?
    2. האם ללכת לקורס הכנה ללידה של איכילוב, או האם עדיף ללכת לקורס פרטי המתמחה בלידות טבעיות?
    3. האם מישהי כבר ניסתה את מכשיר ה EASYLABOR? שמעתי שעוזר מאוד. אשמח לשמוע תגובות.

    תודה רבה, שנה טובה, ולידה קלה לכולן!

    שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לידה טבעית בתל אביב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שרון,

    אפרת מינסקי
    19/09/2009

    יש בהחלט כאלה שילדו טבעי באיכילוב. ערוך ללידה טבעית? ללידה טבעית כעיקרון לא צריך כלום חוץ מיולדת...
    האם כדאי לבחור באיכילוב ללידה טבעית? שאלה טובה. בית החולים הזה ידוע באחוזי האפידורל הגבוהים מאד שלו מה שאומר בעיני שאין תמיכה משמעותית ליולדת שמעונינת ללדת לידה טבעית. בנוסף אין שם כניסה לדולות כלומר - רצונך וזכותך הטבעית לבחור את המלווים שלך לא מכובדת שם. שוב, בעיני, אומר הרבה על ההתנהלות וה"אני מאמין" של בית החולים בכל מה שקשור ללידה טבעית.
    אני ממליצה לזוגות שאני מלווה לקראת הלידה ובלידה לחפש מקומות פתוחים יותר, סבלניים יותר ומכבדים יותר את רצונותיהם ובקשותיהם. באיזור המרכז יש הרבה בתי חולים, כמו תה"ש, בלינסון, לניאדו , מאיר ומעיני הישועה.
    לגבי קורס הכנה ללידה - פעמים רבות אני נשאלת לגבי הקורסים של בתי החולים וקופות החולים לעומת קורסים פרטיים. בקורס פרטי למדריכה אין אינטרס "למצוא חן" בעיניך ולא משנה לה היכן תלדי ולכן היא יכולה להיות הרבה יותר אמיתית לגבי עובדות ונתונים שאולי לא תשמעי בקורסים הממוסדים. היא גם לא מחויבת לנהלים ופרוטוקולים של אף חדר לידה ולכן יכולה לתת לכם תמונה מלאה ומדויקת יותר על הנהלים (ועל ההבדלים בין בתי החולים בנהלים) ולתת לכם כלים לדעת מתי הנהלים לטובתכם ולטובת בריאות העובר שלך ומתי הם נהלים שאולי אפשר להגמיש אותם, לסרב להם מבלי לסכן את בריאותכם.
    אני לא מכירה את המכשיר באופן אישי ולא מכירה כאלה שהתנסו בו - רק פרסומים שיווקיים. אם את מתנסה אשמח אם תחזרי ותספרי לנו .
    בהצלחה ולידה טובה!
    אפרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה אפרת..

    שרון
    19/09/2009

    מה זאת אומרת אין כניסה לדולה? ספציפית לדולה או שבכלל לא מאפשרים מלווים בחדר הלידה? אני בעיקרון רוצה את אמא שלי (כדולה...) ואת בעלי. לא יהיה אפשרי באיכילוב...ובכלל?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום