מתי אלד ??????

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתי אלד ??????
    אורלי
    03/03/2010

    הריון שני ,אני בשבוע 39+4 , עם צירים שנבדקו לפני שבוע במוניטור כל 3-5 דקות ולדברי הרופא - "ממש צירי לידה " ,כבר 3 שבועות אני בפתיחה של 1 ס"מ , מחיקה של 70% . בהריון זה הייתי בשמירה משבוע 32 עקב צירים מוקדמים ומסודרים .
    בימים האחרונים יש לי הפרשות ריריות , יש לי צירים שכואבים מידי פעם בעיקר ובערב ( כאבים של מחזור ) . מפחדת להגיע לזירוז שוב ... עושה הליכות , יחסים , תה פטל ..מה עוד ?
    עשיתי אתמול דיקור סיני , הבנתי שהוא צריך לעבוד ב- 24 -48 השעות הקרובות . חוץ מצירים ואותה הרגשה שהיתה בימים האחרונים אין שינוי .
    בהריון הראשון הגעתי לשבוע 41+3 וילדתי אחרי 2 זירוזים בבית החולים מהסיבה שלא כדי להגיע לשבועות מתקדמים יותר.
    מה עוד לעשות שלא עשיתי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתי אלד ??????

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את עושה את כל הדברים הנכונים

    אורנה דן
    08/03/2010

    אבל אי אפשר להכריח את התינוק לצאת מתי שנוח לנו. דווקא בגלל שאת יודעת שילדת אחרי סוף שבוע 41, את יכולה להבין שזה השבוע שבו את יולדת, ודווקא לא לצפות ללדת יותר מוקדם. אין כל סכנה בלידה בשבוע 42, אם עושים מעקב הריון עודף והכל תקין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום