עזרה בבחירת בית חולים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בבחירת בית חולים
    אלה
    08/06/2010

    שלום,
    אני בשבוע 32 ומתלבטת איפה ללדת. אני גרה באשדוד, ואינני מעוניינת בלידת בית.
    בנתיים התעניינתי בתל השומר ומעייני הישועה, ששניהם מאוד יקרים (3400-4500).
    איפה הייתן מציעות לי ללדת כך שאקבל תמיכה ללידה טבעית ??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבחירת בית חולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חסרים פרטים. מדובר בלידה טבעית?

    אורנה דן
    13/06/2010

    אם את אזרחית ישראלית, לידה טבעית לא חייבת לעלות כסף.
    אני מניחה שמה שביררת הוא אודות מיילדת פרטית.
    בלניאדו את יכולה להירשם למרכז הלידה הטבעית ב1050 שח, מה שיתן לך גם מיילדת צמודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לשאלתי -

    אלה
    15/06/2010

    שלום אורנה, ראשית תודה על תגובתך.
    אני אכן אזרחית ישראלית. אך לפי מה שהתרשמתי מבתי החולים בארץ- כדיי ללדת באופן טבעי (שזה מה שאני מתכוונת לעשות ), צריך לבוא מוכנה, נחושה וגם לקבל תמיכה מהסביבה. שכן, אם בית החולים לא תומך בגישה הזו- יהיו כל הזמן הפרעות לתהליך הלידה. לכן אני מנסה למצוא בית חולים שהוא ידידותי למי שרוצה ללדת טבעי. כלומר : עם מינימום התערבויות והפרעות וחיבור למוניטור ושאר מרתקים למיטה בשכיבה, עם אפשרות לפרטיות, שקט ותנאים נעימים, עם מינימום לחץ לקבל אפידורל, או לעמוד בלוח זמנים של לידה (אחרת ינסו לתת לי זירוז... ).
    מהרושם שלי - מאחר ותנאים אלה (שלי אישית נראים בסיסים עבור לידה ) לא מקובלים בבתי החולים בארץ, כדיי לענות על הצורך והרצון של נשים ללדת באופן טבעי - לשם כך נפתחו כל המרכזים השונים ללידה טבעית. וחלקם ממש חוגגים על האפשרות להרוויח הרבה כסף כדיי לתת ליולדת תנאים בסיסיים ללידה...
    ואני לא בהכרח מדברת על מיילדת פרטית. אלה יותר על אווירה בבית החולים שתאפשר ותתמוך בלידה טבעית.
    אני מתגוררת באשדוד. הכי טבעי לי היה ללדת באשקלון או ברחובות. אך לצערי אני מתרשמת כי אים אבחר לעשות זאת - יהיה לי מאוד קשה ללדת טבעי. זו לידה ראשונה.
    האים יש עוד פרטים שחשוב שאציין ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר בהחלט ללדת לידות טבעיות גם

    אורנה דן
    16/06/2010

    בחדרים הרגילים. אתמול ליוויתי לידה לגמרי טבעית, בלי התערבויות, בתל השומר, בחדר הרגיל, ללא כל תשלום.
    נכון, היולדת הגיעה מוכנה, עשתה הכנה טובה, וגם הגיעה עם דולה שליוותה אותה לאורך ההריון, הכירה אותה ואת העדפותיה.
    ביה"ח הבין שהיא רוצה לידה טבעית, לא הלחיץ, לא זירז, לא עמד עם סטופר, ולא היו התערבויות.
    גם בהדסה עין כרם שבירושלים ליוויתי לידות טבעיות רבות, בחדרים הרגילים.
    וגם במקומות נוספים אחרים. אני מניחה שברגע שאת מגיעה עם דולה, סומכים עליך שכנראה התכוננת, ואת יודעת מה את רוצה, ומכבדים את זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה !

    אלה
    17/06/2010

    הרושם שאני קבלתי - גם מבתי החולים וגם מנשים שילדו - הוא אחר. ודבריך באמת משמחים אותי מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום