עזרה קטנה בהחלטה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה קטנה בהחלטה
    אור
    04/07/2010

    היי,
    אני בשבוע 30 , הריון ראשון, ובמחשבותיי אני רוצה לידה טבעית ככל האפשר, אבל בבית חולים, לא בבית, יש לי את הספר "טבעי ללדת" שיש בו המון אינפורמציה והדרכה לנושא זה ורציתי לשאול האם מספיק ללכת לקורס הכנה ללידה מרוכז בבית חולים וכמובן לקרוא את הספר במלואו ולתרגל בבית או שעדיף למצוא קורס הכנה ללידה פרטי שגם הוא יכול להיות שניים או שלושה מפגשים אבל יותר אישיים, האם לסמוך על עצמי או להעזר במנוסים ממני שידריכו אותי?
    תודה,
    אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה קטנה בהחלטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קורס הכנה ללידה בבית חולים

    אורנה דן
    08/07/2010

    יכין אותך בעיקר ללידה מאוד קונבנציונאלית, ולא יתן לך את הכלים להתמודד עם הכאב בצורה טבעית. זה טבעו של קורס בבי"ח.
    הספר הוא מצויין, אבל קורס הכנה ללידה, הוא לא רק העברת אינפורמציה. יש דברים שצריך לעשות "בעל פה". בקורס פרטי, תקבלי מגוון אפשרויות של התמודדות עם כאב, והתכוננות שתיטע בך את הכוחות לעשות את זה טוב.
    בקורס פרטי המדריכה "תקרא" אותך ותבין על מה צריך לשים דגש.
    גם בן הזוג ילמד כיצד לתמוך בך, ויהיה יותר דגש על איך מייצרים את אותו דבר שאת מבקשת, כפי שכתבת: "לידה טבעית ככל האפשר אבל בבית חולים". תלמדו למה צריך לשים לב, מה יכול לעכב לידה, ומה מקדם אותה, מה יכול "להעיף" אותך מהחלום שלך, וכיצד כן ניתן לעשות זאת בבית חולים.
    אשמח לעזור ולפרט יותר, את מוזמנת להתקשר אלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אור

    אפרת מינסקי
    08/07/2010

    קודם כל בשעה טובה!
    אם חשוב לך ללדת בלידה טבעית כדאי מאד להגיע מוכנה - לקבל כלים פרקטיים להתמודדות עם הצירים, לדעת ולהבין את שלבי ותהליכי הלידה, להכיר את סוגי ההתערבויות השונים שעשויים לקרות - הסיבות, היתרונות והחסרונות, להגיע מוכנה רגשית ללידה, לדעת ולהכיר תנוחות ונשימות שיכולים לסייע לך.
    אם את מרגישה שאת כבר מוכנה אולי אין צורך בהכנה נוספת.
    לטעמי ומנסיוני ברוב הקורסים של בתי החולים לא תקבלי ידע וכלים משמעותיים שיסיעו לך בלידה טבעית.
    אולי כדאי באמת לקיים מפגש או שניים עם דולה או מדריכת הכנה ללידה שתוכל לכוון ולדייק אותך ואת הצרכים שלך ושל המלווה שלך.
    את מוזמנת לפנות אלי (אם את מאיזור השרון או המרכז) או אל אורנה.
    בהצלחה ולידה טובה,
    אפרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום