מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לידה טבעיתיעל13/07/2010
שלום לכן
ילדתי את בני הבכור בניתוח קיסרי בשבוע 36 מאחר והיה במצג עכוז וירדו המים.
נכנסתי להריון לאחר שנתיים ולפני חודש ילדתי שוב בקיסרי בגלל שהלידה לא התקדמה- ירדו לי המים והייתי בחדר לידה 40 שעות והיתה לי פתיחה של 4 בלבד. קיבלת אפילו זירוז שלפי מה שהבנתי לפני הלידה לא נותנים לאחר קיסרי ועדיין לא היתה פתיחה ולבסוף ניתחו אותי שוב בניתוח חירום.
השאלה שלי היא האם ישנו סיכוי כלשהו כן ללדת בלידה רגילה לאחר 2 ניתוחים
כמובן שהכוונה היא לא כרגע אלא בעוד כמה שנים, מאוד מאכזבת אותי התחושה של חוסר היכולת הזו שנשללה ממני..הגעתי ללידה השניה מוכנה כל כך ללידה רגילה ולכן גם חיכתי 40 שעות בחדר לידה ולא התייאשתי...
מה דעתכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעל שלום
אורנה דן13/07/2010לידה רגילה אחרי שני קיסריים דורשת היערכות מיוחדת, וברוב בתי החולים היא מתאפשרת רק בנוכחות רופא פרטי.
במעייני הישועה באים לקראת היולדת גם אם לא מדובר בלידה פרטית, ואפשר לשבת עם ד"ר חן, יחד עם דוחות הניתוחים הקודמים, והוא יחליט האם המצב מאפשר לידה נרתיקית או שלא.
בשלב הנוכחי שבו את נמצאת, חשוב לעבד את סיפורי הלידות שלך. יש לך תינוק בן חודש, ואת מרגישה מאוכזבת ומתוסכלת בשל חלום שהתנפץ. לדעתי זה הדבר החשוב עכשיו, כדי לחיות בשלום ובשמחה עם עצמך ועם הסובבים אותך, וכדי להתפנות רגשית לתינוק החדש.
את מוזמנת ליצור איתי קשר ואוכל לעזור לך בנושא.
שלך
אורנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



