לידה טבעית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לידה טבעית
    יעל
    13/07/2010

    שלום לכן
    ילדתי את בני הבכור בניתוח קיסרי בשבוע 36 מאחר והיה במצג עכוז וירדו המים.
    נכנסתי להריון לאחר שנתיים ולפני חודש ילדתי שוב בקיסרי בגלל שהלידה לא התקדמה- ירדו לי המים והייתי בחדר לידה 40 שעות והיתה לי פתיחה של 4 בלבד. קיבלת אפילו זירוז שלפי מה שהבנתי לפני הלידה לא נותנים לאחר קיסרי ועדיין לא היתה פתיחה ולבסוף ניתחו אותי שוב בניתוח חירום.
    השאלה שלי היא האם ישנו סיכוי כלשהו כן ללדת בלידה רגילה לאחר 2 ניתוחים
    כמובן שהכוונה היא לא כרגע אלא בעוד כמה שנים, מאוד מאכזבת אותי התחושה של חוסר היכולת הזו שנשללה ממני..הגעתי ללידה השניה מוכנה כל כך ללידה רגילה ולכן גם חיכתי 40 שעות בחדר לידה ולא התייאשתי...
    מה דעתכן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לידה טבעית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעל שלום

    אורנה דן
    13/07/2010

    לידה רגילה אחרי שני קיסריים דורשת היערכות מיוחדת, וברוב בתי החולים היא מתאפשרת רק בנוכחות רופא פרטי.
    במעייני הישועה באים לקראת היולדת גם אם לא מדובר בלידה פרטית, ואפשר לשבת עם ד"ר חן, יחד עם דוחות הניתוחים הקודמים, והוא יחליט האם המצב מאפשר לידה נרתיקית או שלא.
    בשלב הנוכחי שבו את נמצאת, חשוב לעבד את סיפורי הלידות שלך. יש לך תינוק בן חודש, ואת מרגישה מאוכזבת ומתוסכלת בשל חלום שהתנפץ. לדעתי זה הדבר החשוב עכשיו, כדי לחיות בשלום ובשמחה עם עצמך ועם הסובבים אותך, וכדי להתפנות רגשית לתינוק החדש.
    את מוזמנת ליצור איתי קשר ואוכל לעזור לך בנושא.
    שלך
    אורנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום