מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ירידת מים ללא ציריםנגה30/08/2010
שלום
רציתי לדעת מה גישתך אם יורדים המים ללא צירים.
בלידה שלי לאחר 7 שעות הרופא אמר שדחוף צריך זירוז מלאכותי שלא מיד עזר לכן העלו את המינון,
ולא לקחתי אפידורל.
הכאבים היו נוראיים.
זאת הלידה השניה שלי. הלידה הראשונה היתה טבעית וללא אפידורל - חוויה מדהימה.
קשה לי להשתקם מהטראומה של הלידה האחרונה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לקבל פיטוצין ללא אפידורל, זה אתגר ג
אורנה דן30/08/2010גדול מידי, ולפעמים התוצאה באמת טראומתית. אם יורדים המים, עדיף לבחור בבי"ח שמאפשר בחירה בנושא הזירוז. ויש כאלה. אפשר לבדוק באתר זהר כבר בדקה לגבי מדיניות של כל בי"ח בעניין ירידת מים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלונת
נגה31/08/2010תודה,
אבל רציתי לשאול האם הגישה של להמתין להתפתחות טבעית ללא התערבות חיצונית במקרה של ירידת מים ללא צירים (גם אם זה נמשך זמן רב, מעבר להקצבה של הרופאים), היא גישה נכונה.
זאת היתה ההעדפה שלי אבל הרופא טען שעלול להתפתח זיהום.
כל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני בעד להמתין, אך לעזור לגוף
אורנה דן31/08/2010באמצעים טבעיים. לאפשר לגוף לפתח צירים, ואם זה לא קורה לעשות רפלקסולוגיה/דיקור וכד'.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוצה להוסיף
אפרת מינסקי31/08/2010לדעתי כל עוד. המים צלולים והמוניטור תקין ואת בהשגחה וגם לוקחת אנטיביוטיקה אפשר להמתין גם 48 שעות ( אפשר ורצוי לשלב הומיאופתיה דיקור או רפלקסולוגיה) ויש גם בתי חולים שנוהגים כך כשיגרה ולא ממהרים להכניס לזרוז.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
נגה31/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



