אימונים לנער בן 13.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אימונים לנער בן 13.
    ס.מ
    29/06/2011

    שלום, אחי הקטן בן 13.6.
    הוא נמוך יחסית לבני גילו ועדיין לא התחילה הצמיחה המואצת לגובה וכדומה.
    הקיץ הוא התחיל להתאמן באופן אישי- אימוני כוח (משקל גוף, בלי משקולות) ואירובי (ריצה למרחקים ארוכים- יחסית- באזור 4 קילומטר).
    אני עוזר לו בידע האישי שצברתי בצבא ובח"כ וייעצתי לו לגבי אכילה מאוזנת יותר אך אני מודאג בנוגע להשפעה של האימונים לגבי הגובה הסופי שלו.
    ברור לי כי רק עומס ברמה גבוהה ישפיע על הגובה אך אחי בעל נחישות גבוהה ומוסר עבודה מצוין ותמיד היה ילד ספורטיבי.
    אינני רוצה להגביל אותו בשום דרך ואני רוצה שיממש את הפוטנציאל אך פגיעה בהתפתחות זה משהו שאף אחד לא מעוניין בו.
    שאלתי- האם הוא בכלל מסוגל להזיק לעצמו מבחינה התפתחותית?
    במידה וכן, כיצד ניתן לדעת מהו האימון ה"קל" ביותר אשר עלול לגרום בעיות על מנת לתכנן משהו רגוע יותר?
    האם הוא יכול להרגיש במהלך\סוף אימון כי הוא עבר את הגבול (במידה ויש)?
    גובה- 1.5 מ'.
    משקל- 40.5 ק"ג.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימונים לנער בן 13.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימונים לנער בן 13. - תגובה

    יעל קוריצקי
    01/07/2011

    שלום לך, אין שום השפעה של אימונים אירוביים ואימוני כח עם משקל הגוף על גובהו של אחיך.כל הכבוד על תמיכתך באחיך,תהנו מהפעילות והסירו דאגה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום