מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שרירי בטן - "קוביות"אור15/07/2011
1. שלום, לפני 10-11 חודשים החלטתי להתחיל לפתח את גופי. השתמשתי במשקולות ומאחר ואני כעת לוקח כדורים שמונעים ממני משקולות, הפסקתי עם הפעילות הגופנית.
כיום אני רואה ששרירי הבטן שלי לא מסודרים בצורת "קוביות", אלא בצורת מדרגות וכאשר אני מכווץ את השריר ("עושה שריר") אני רואה שהצד הימני פחות עובד מהצד השמאלי ונראה מן שיפוע. אני יודע שלא נולדתי סימטרי, אבל אני יודע שלאחרים שרירי הבטן נראים אחרת לגמרי. (התאמנתי בערך 3 חודשים והפסקתי).
האם הדבר נורמלי? האם אני יכול לשנות את מראה ה"קוביות" כך שיראו מעוצבות יותר?
2. בגלל שהפסקתי עם המשקולות, אני יודע שמותר לרוץ 7 פעמים בשבוע (אני ידוע שכשמשלבים אירובי ואנ-אירובי מותר לרוץ 3-4 פעמים בשבוע). שאלתי היא האם אני יכול לעשות כל יום כפיפות בטן או שבכל זאת אני צריך לעשות יום כן ויום לא...?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה
אור15/07/2011תמונה של שרירי הבטן מסודרים בצורה מוזרה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשרירי בטן - "קוביות" - תגובה
ניסים שרם15/07/2011לשאלה הראשונה מבנה שרירי הבטן הוא גנטי ואין מה לעשות נגד גנטיקה.
בקשר לשאלה שניה מומלץ להתאמן יום כן יום לא. לתת לשריר לנחות ולהיבנות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)










