כושר בגיל 16

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כושר בגיל 16
    אריאל אריה
    25/07/2011

    אהלן ניסים.

    אני ילד בן 16 ואני נמוך מאוד (1.60) והמשקל שלי הוא בערך 55. כבר מתחילת שנה התחלתי לעשות כושר אבל בלי משקולות או משהו חיצוני אחר. קניתי לפני כמה חודשים משקולות לא במשקל גבוהה אלא רק 4 קילו כי אמרו לי שכדי לעבוד על השריר יותר טוב עדיף לעשות יותר פעמים עם משקל נמוך כי אם עושים עם משקל גבוהה זה רק מנפח את השריר. זה נכון?

    דבר שני שרציתי לשאול זה האם הרמת משקולות צריכה להיות כשהגב זקוף כשיושבים על כיסא או שזה סתם לא נכון?

    ודבר אחרון שרציתי לשאול זה בקשר להרמת משקולות ולעצירת גדילה. קראתי שאלות קודמות של ילדים וראיתי שלכולם ענית שאין סיכון אבל איך זה הגיוני שמלא אנשים וגם רופאים אחרים אומרים לי שכן יש סיכון? אולי זה במצב מסוים או משקל מסוים?
    ואני רוצה ללכת לחדר כושר אבל אמרו לי שזה רק מנפח ולא בונה את השריר כמו כושר טבעי. זה נכון?

    מצטער על כל השאלות ותודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כושר בגיל 16

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כושר בגיל 16 - תגובה

    ניסים שרם
    31/07/2011

    לשאלה ראשונה זה נכון.
    לשאלה שניה גם נכון.
    משקולות לא עוצרות את הגדילה.
    ולשאלה האחרונה אם אתה עובד משקל גוף או / ו משקלים נמוכים של משקולות זה לא ינפח לך את השרירים רק יחזק אותם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום